Hi meiden, kom me hier ook even aanmelden. Wij zijn nu iets meer dan drie jaar 'bezig'. Hebben al o.i. gehad en zes ker iui. Helaas helemaal niks. Nu naar ander ziekenhuis en alles is in gang gezet voor onze eerste IVF. Echt zo stom en frustrerend allemaal. Vaak genoeg idd gedacht 'was er maar iets te vinden, dan kunnen ze er iets aan doen'. Maar ja, we gaan maar steeds verder hè.
Gezellig zeehondje dat je meekletst! Jammer dat de aanleiding niet beter is, maar ja... Daarom heb ik dit topic ook gestart. Mensen die wel iets mankeren zouden het liefst hebben dat ze het niet hebben, maar ik heb inderdaad al vaak hetzelfde als jij gedacht.Was er maar iets... dat zou minder frustrerend zijn dat dit. Jij bent zo te horen bijna even 'ver' als ik. Ik heb alleen al wel een ivf poging gehad, of eigenlijk zit ik er nog midden in. Wij hebben dinsdag weer een terugplaatsing van 2 cryo's in DD. En daarna beginnen die ellendige wachtweken weer...
Goeie morgen, @ Zeehondje, welkom, wat balen dat er bij jullie ook niks te vinden is en dat iui ook niet heeft geholpen , ik ga voor jullie duimen dat ivf de opossing is @ Jo, alvast succes voor dinsdag, ik hoop dat je over 2 weken mooi nieuws hebt @ Kaat, veel succes vandaag ben benieuwd hoe het gaat vandaag. En ik heb idd ook vaak gedacht, van was er maar iets te vinden, dan wisten we waar het aan lag en kunnen ze ons helpen, nu helpen ze ons gelukkig ook al verder, dus daar ben ik ech blij om Liefs Dina
Goedemorgen Meiden! Ik heb een heel leuk weekend gehad in Scheveningen! Ben wel even helemaal los gegaan! Ik heb vanochtend de prik-instucties gehad en het viel me mee. Ze vertelde dat er een uitgangsecho moet worden gemaakt en dat moet als je ongi bent Dat is wel even een drempel zeg! Maar misschien ben ik dan nog in Italie en wordt het dan die maand erop. Ik hoop het niet maar ik ga er ook niet eerder voor terug komen. Hoe is het met jullie, Jo hoe was je team-uitje? Heel veel succes morgen! Zeehondje, Welkom en veel succes met je eerste IVF! Ik ken inderdaad ook de gedachte was er maar iets! Dopey, Wat leuk om naar IJsland te gaan! Wanneer ga je?
Kaat: ja, die uitgangsecho tijdens je ongi is wel een beetje genant. Het went ook niet echt vind ik, maar ja, ze zullen het wel normaal vinden, want ik moest het ook altijd... zeehondje: wanneer begin je precies aan je 1e IVF? teamuitje: was leuk! Ook nog redelijk weer gehad en dat is wel lekker als je op een bootje zit .
Jo, ja ik vind dat ook echt genant! Nou ja ik zie het tegen die tijd wel. Wij hadden zaterdag ook echt super weer op het strand. We zijn een soort van zes-kamp gaan doen op het strand alleen op het laatst stond ik op een langwerpige schelp en nu heb ik fikse snee in mijn voet. Dat was dan weer een beetje jammer:x Vooral omdat we 's avonds nog uitgingen bij crazy piano's.
Ik ben der ook weer Het viel idd wel mee ik heb eigenlijk geen raar gevoel bij die uitgangsecho, komt misschien omdat ik niet zoveel ongie ben. Worden jullie trouwens ook nog besproken Kaat? wij wel de 17e (komt misschien omdat ze de gegevens van Arnhem nog moeten hebben) Maar de slagingskans was wel laag zeg maar ja beter dan zo door modderen Fijn dat iedereen zo'n leuk weekend heeft gehad Liefs Dina
Ben blij dat jullie dat prikken ook mee vonden vallen. Was er al zo positief over geweest . En wanneer mogen jullie nu echt beginnen? Waar zitten jullie in je cyclus?
Zo te zien zitten we allebei op dag 8 ik mag, als alles goed gaat, volgende cyclus beginnen wel spannend
Och ja, dag 8 had ik ook wel kunnen zien, sufferd! Maar wat ik idd eigenlijk wilde weten, of je meteen de volgende ronde mag beginnen. Dina, voor jou gaat het over een dag 20 dus echt beginnen!
ja idd in arnhem hadden we nog minimaal 3 maanden moeten wachten, dus ben heel erg blij dat ik geswitst ben
Dat wachten vind ik één van de ergste dingen in de MMM! Het is echt aan te raden om te 'shoppen' of te switchen af en toe. Scheelt soms enorm veel tijd. Vandaar dat ik mijn IUI's ook in 2 ziekenhuizen gedaan heb . Ben een beetje ongeduldig . Vooral voor IVF in Nederland zijn de wachtlijsten lang. In Zwolle moesten we bijna 1 jaar wachten . Voor ons de reden geweest om verder te zoeken en in Dusseldorf terecht te komen. Daar hebben ze helemaal geen wachtlijsten!!
ja bij Arnhem was het niet alleen het wachten, maar ook de communicatie, dus ben dubbel blij dat we zijn veranderd en wachttijden van een jaar? !!!! dat is echt lang, hoop dat dat in Nijmegen niet zolang is, als wij door moeten voor IVF
Jo; veel succes met de TP en ik ga er gewoon alvast vanuit dat er in ieder geval één cryotje blijft zitten, kan gewoon niet anders! Kaat; ik heb ook meestal de uitgangsecho/startecho op dag 3 ongeveer gehad. En ja, dan ben je inderdaad ongi. Gelukkig ben ik na het stoppen met de pil echt maar minimaal ongi, dus ik heb er niet zo'n last van. Maar het lijkt me geen pretje als ze die 'staaf' er uithalen en er van alles mee komt, zeg maar. Bah, wat een vies praatje eigenlijk. Gelukkig is de gyn wel van alles gewend hoor. Ego; wij gaan woensdag weer naar het ziekenhuis in Voorburg. Hebben altijd in Zoetermeer gelopen, maar zij doen alleen iui en geen ivf en dus moesten we overstappen. Ik ben in Voorburg geboren, dus het was niet zo moeilijk om te kiezen. Op 20 mei (kon al eind april, maar toen ging ik op vakantie) hadden we het intakegesprek en moesten we allebei gelijk bloed laten prikken. Ook moesten we allebei dag 1 t/m 3 van mijn volgende cyclus antibiotica slikken (om alles 'schoon te maken') en op dag 3 moest ik weer bloedprikken voor hormoonwaardes e.d. Afgelopen vrijdag gebeld voor de uitslagen, alles goed. Gelijk een nieuwe afspraak kunnen maken voor stap 3 (inwendige echo, 'potje vullen' en een gesprek/uitleg van een IVF-verpleegkundige). En deze staat al voor a.s. woensdag 9 juni. Echt super snel. Waarschijnlijk kunnen we niet gelijk beginnen, omdat we precies in het midden van twee cyclussen op vakantie naar Italië gaan. Ach ja, we zien het wel.
Dina, gelukkig vond jij het ook meevallen maar hoezo besproken worden? Ik heb helemaal niets erover gehoord Ja die slagingskans is echt klein ja, helaas! Maar we gaan uit van het positieve! Toch? Jo, als het goed is mag ik mijn volgende cyclus beginnen alleen we hebben kans dat we dan nog op vakantie zijn en dan gaat het niet door. Zeehondje, tja ik ben op dag 3 nog zo giga ongi! Gatver dan komen er dus allemaal stollingen mee Daar zit ik echt tegenop. Maar jij gaat dus ook naar italie! Ik ook, wij gaan a.s. vrijdag. Veel succes woensdag!
Hey Kaat, Ja wij worden de 17e nog besproken, maar denk dat het dan komt omdat ze nog papieren uit Arnhem moeten ontvangen, de 17e worden we al wel gebeld wat er besproken is En we gaan idd uit van het beste, tis in ieder geval beter dan nog zo aanmodderen Hey Zeehondje, fijn dat je al zo snel in Voorburg terecht kan Liefs Dina
Nou, ik ken iemand die heeft inderdaad iets: totaal geen zaad bij manlief en dan wordt het allemaal heel anders! Nee, ik vind het wel prima zo. Bovendien, dat er niks is gevonden wil niet zeggen dat er niks is, allee dat men het niet kan vinden Morgen al, dus ik ben druk aan het opruimen, pakken enz
denk dat ze dan bespreken of we echt kunnen beginnen of niet, want ze kon ook met slecht nieuws bellen :S maar heb al wel die pen mee naar huis gekregen enz, dus snapte het niet helemaal, maar we worden in ieder geval gebelt, dus dan hoor ik het wel