Veel plezier Dopey in IJsland, gaaf land lijkt me dat om een keer heen te gaan! En Kaat, wij gaan pas half juli naar Italië. Werk in het basisonderwijs, dus kan niet anders. Jij alvast veel plezier, al heerlijk weer daar volgens mij?! Morgen moet mannetje voor het eerst een potje vullen in een kamertje in het ziekenhuis. Kon altijd gewoon thuis, maar dat is nu te ver weg. Ik ga nog wel mee naar binnen hoor, haha.
Dopey: hele fijne vakantie!! Je weet het he? Van op vakantie gaan kun je zwanger worden . Of heb je dit soort opmerkingen nog niet gehoord? zeehondje: spannend in het kamertje . Ik was er de eerste keer in een kamertje niet bij, maar afgelopen keer wel. Heel apart, wij hebben er wel lol om gehad . (En het lukte gelukkig wel!) ego: vandaag 2 cryo's teruggeplaatst gekregen. Zagen er goed uit, dus nu maar broeden!
Gelukkig is alles goed gegaan in het 'kamertje'. Ook de rest trouwens. Als ik weer ongesteld word mag ik gelijk beginnen met gonal-f, echt super snel, maar wel fijn!
Hallo Meiden, Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen ik ga voor jullie duimen, Jo, veel succes met broeden en ik hoop dat tie uit mag komen. Dina, veel succes met prikken, ik hoop dat ik dan ook mag prikken. Ik ga morgen op vakantie en ik heb vandaag niet veel tijd om te posten dus tot over drie weken8)8) Ik zal wel ontwenningsverschijnselen krijgen Dikke knuf voor jullie allemaal!
Vreselijk hè? die wachtweken! Ik zit er ook nog in, mag woensdag bloedprikken en dan donderdag uitslag. Af en toe heb ik er een goed gevoel over, en een uur later kan het weer helemaal omslaan. Ik moet eigenlijk een kijkoperatie aan mijn knie ondergaan, belden ze net of dat donderdag al past. Ik heb maar nee gezegd, dat risico durf ik nog niet te nemen... Jij hebt nu nog één keer op eigen kracht gedaan? Zou wel fijn zijn als het nog lukt voor je echt de MMM in gaat he?! Ik duim hoor!
Spannend meis, hoe lang moet jij nog wachten voor evt testen? En ik zou dan ook nog ff wachten met een operatie En voor ons is het idd de laatste keer dat het spontaan raak kan zijn, maar ik ga er al niet meer vanuit, we hebben ook een keer ongedwongen geklust en dat is toch best wel lang geleden
Ja, van ongedwongen klussen komt niet veel meer terecht he? Bij ons ook nog steeds niet eigenlijk, af en toe wel, maar ik ben inmiddels zo geprogrammeerd dat ik me er altijd bewust van ben of het wel of geen zin heeft op die dag . Zelf testen hoeft bij ons eigenlijk niet, omdat wij al 10 dagen na ovulatie een bloedtest doen. Die is nog niet heel betrouwbaar maar geeft meestal al wel een beeld van wel/niet. Soms is het twijfelachtig en dan mag je 3 of 4 dagen later nog eens komen... Dat is dan eigenlijk ook zo'n beetje je normale testdag. Maar als het goed is weet ik donderdag meer! De spanning begint nu wel weer te stijgen!
oki dat is eigenlijk wel beter dat je zelf niet hoeft te testen, dan hoef je je ook niet af te vragen wanneer dan? en vage streepjes enzo duimduimduim Dat verplicht klussen is idd niks, je bent er altijd wel mee bezig idd
Hoi meiden, Als jullie het goed vinden wil ik ook wel meeschrijven hier bij de Oompjes (leuke naam, hihi). Ik zit niet meer super vaak op zp(in de hoop dat ik me dan ok es met andere dingen kan bezighouden), maar merk dat ik het toch wel fijn vindt om af en toe met gelijkgestemden te kunnen praten. Zo te zien zijn de meeste van jullie al een stukje verder in het traject. Wij zijn net met onze iui begonnen die onlangs is afgebroken door teveel follikels. We kunnen nu volgende maand weer doorgaan, maar daarna gaan we "helaas" op vakantie en de maand daarna is ons lab dicht, omdat de poli gaat verhuizen. Ik wens jullie allemaal veel succes! groetjes, nana
Welkom Nana, balen dat de 1e IUI afgeblazen is, en dat je nu 2x niet kan , hoop dat het snel raak is voor jullie Liefs Dina
Welkom Nana, jij dus ook aan de IUI. Wij hebben 5 juni de 1e IUI gehad . Wel shit dat je teveel follikels hebt waardoor je weer moet gaan wachten, jammer hoor .