Welkom Nana! En je verhaal komt me bekend voor. Ook wij kunnen 'helaas' niet beginnen met onze eerste IVF omdat we op vakantie gaan. Maar ja, dan maar genieten van de 'verplichte' rust.
@Dina: thx meis! Ik zie dat jij ook bijna mag beginnen met iui, spannend! Ik vind het toch wel fijn dat er nu wat gaat gebeuren (althans, de volgende keer hopelijk dan) hoewel ik ook wel een beetje het idee heb dat iui misschien wel helemaal de oplossing niet is, omdat er iets anders "mis is". Maar ja, veel meer dan met de behandelingen meedoen kunnen we ook niet natuurlijk. Wel frusterend soms (soms wou ik dat ik zelf een arts was en er meer van wist, hihi) @Emma: oe spannund, jij zit dus nog in de wachtweekjes! Het zou natuurlijk helemaal super zijn als je eerste gelijk raak is . Heb je misschien al een beetje een gevoel over het resultaat? @Zeehondje: ja, t is een beetje dubbel he. Aan de ene kant is het toch ook wel weer heerlijk dat we op vakantie mogen (en met al dat mmm gedoe kunnen we dat hier ook wel gebruiken natuurlijk), maar uitstellen van een behandeling is nooit leuk. Maar je hebt helemaal gelijk, gewoon lekker even verplicht genieten en proberen eens met andere dingen bezig te zijn (andere dingen, wat waren dat ook alweer ). @ all: door een opmerking van mannetje kom ik nou stiekum toch een beetje in de verleiding om wel te sexen. Ik denk niet dat ik de risico ga nemen hoor, maar het voelt ergsn zo suf -niet mogen klussen omdat het risico bestaat dat we zwanger worden- terwijl we ons al twee jaar sufklussen zonder enig resultaat . Maar ja , 'gelukkig' doen die follikels best een beetje pijn, waardoor mn klusdrang ook spontaan afneemt, hihi.
Wij mochten ook één keertje niet klussen bij een iui, echt balen is dat idd. En ja, klussen met condoom, dat is pas een raar idee, haha.
Hey meiden, @ Jo, hoe gaat het meis? gister kreeg je toch uitslag over bloed? @ Nana en Zeehondje, klussen met condoom is idd een raar idee, moesten wij ook na de kijkoperatie das echt balen dan. gister hebben ze van het ziekenhuis gebeld, ze hadden de gegevens van Arnhem ontvangen en alles was goed en we mogen volgende maand beginnen met IUI, vandaag de hormonen ophalen, spannend hoor Liefs Dina
Dina: spannend meid! Hoop dat dit voor jullie de oplossing zal worden! En dat spuiten komt helemaal goed! Hier: helaas gisteren een negatieve uitslag. Nu dus wachten op de ongi, zal wel maandag worden . Nana: moeilijk hè, zo'n maand niet klussen. Het voelt zo onlogisch! Maar aan de andere kant wil je toch ook niet ineens zwanger zijn van een 4-ling (met alle risico's die daarbij horen). Wij hebben ons er daarom ook maar aan gehouden, maar ik kan het me best voorstellen dat je twijfelt. Fijne avond nog meiden!!
Ah balen jo! Ben je erg verdrietig of was je er al een beetje vanuit gegaan? Of misschien komt de klap pas als je echt ongi bent. In ieder geval heel veel sterkte weer meid.
Manlief wil eigenlijk toch nu wel beginnen met de eerste ivf poging en niet twee maanden wachten tot na de vakantie. Met iui spoot ik ook altijd maar 6 hooguit 7 dagen. Zal nu toch niet opeens 18 dagen zijn???? Moet een week na punctie nog in nederland zijn en dat redden we dan eigenlijk makkelijk. Wat zouden jullie doen?????????
@Jo: he getsie meis, wat een rot nieuws! Hopelijk komt je ongi dan nu ook snel, zodat je gelijk door kunt naar de volgende ronde.*knuffel voor jou* @Zeehondje: Super dat je mannetje toch wil beginnen. Ik zou de situatie even aan gyn uitleggen en kijken wat die zegt. Ik heb eigenlijk geen flauw idee over hoe lang normaal is om te spuiten bij ivf. Maar bij je iui lijkt het er iig op dat je vrij snel reageert op de hormomen, dus wsl kan het bij de ivf ook snel gaan lijkt me toch. Maar je wilt natuurlijk ook niet voor niets spuiten, dus het is wel fijn om het zeker te weten. Hopelijk lukt het nog voor je vak! (heb je ook lekker afleiding tijdens die vreselijk wachtperiode). @Dina: Spannend he om eindelijk te mogen beginnen! Hopelijk gaat jouw eerste ronde wat soepeler dan de mijne. @all: We hebben gister inderdaad voor t eerst weer met condoom geklust(dagen daarvoor niet geklust vanwege de pijn), was wel even vreemd. Mannetje was er ook niet al te blij mee, haha. Verder voel ik nu bijna geen eipijntjes meer, maar zijn mn eitjes ook niet gesprongen volgens mn super lage temperatuur. Maak me nu een beetje zorgen dat ze door de plotselinge overgang van veel naar weinig hormonen afgestorven zijn ofzo en het nu super lang gaat duren voor ik ongi wordt. Pffff, ik wil heel graag mn echte eerste iui ronde voor we eind juli op vakantie gaan, maar dan moet mn lijf nu geen roet in het eten gaan gooien.
Hey meiden, @ Zeehondje, ik zou echt niet weten wat je beter kan doen, snap wel dat je liever niet zolang wil wachten, maar denk dat jullie ook wel toe zijn aan een vakantie @ Nana, echt irri zo'n condoom idd, maar was vreemd dat je dan nog geen eisprong hebt gehad misschien de gyn bellen of het kan dat ze zijn gekrompen? en hier begint het idd al wel te kriebelen, nog een klein weekje tot NOD, en dan kunnen we beginnen Liefs Dina
Hier al drie dagen een beetje bruine afscheiding die eigenlijk alleen maar minder wordt ipv meer. Normaal heb ik 1 of 2 dagen een beetje bruinverlies en dan komt de ongi. Of de ongi komt gelijk. Heb één keer eerder vier dagen afscheiding gehad voordat ik echt ongi werd. Maar ik ga mezelf weer gek maken. Tja, het lijkt ook wel of ik een beetje pijnlijke borsten heb. Dat heb ik alleen als ik Pregnyl heb gespoten. Zou het dan toch? Nee, gewoon nog even afwachten maar. Jullie horen het wel.
spannend meis, wanneer zou je weer ongie moeten worden? Hier is het toch weer spannend, harde buik, kan haast niet inhouden (terwijl ik normaal heel lang de buik in kan houden zonder wat te merken) heel veel plassen(om het half uur, max. uur, dan zit blaas ook helemaal vol), moe en lichtelijk misselijk En dan nog maar eens nuchter proberen te zijn, vrijdag wil ik testen Liefs Dina
Had mijn ongi zondag of maandag al verwacht, toen dus alleen maar heel licht bruine afscheiding. Maar de ijdele hoop die ik had is vandaag weer verdwenen hoor, vanmiddag gewoon ongi geworden. Nou ja, nu dus maar heerlijk gaan genieten van de vakantie en zo weinig mogelijk denken aan zwanger worden (hihi, dat lukt natuurlijk nooit).
ik ga jullie verlaten, er is een wonder gebeurt, ben zwanger heel veel sterkte en succes meiden, hoop dat jullie ook snel komt
Nee je meent het, wat super zeg! Je hoort het zo vaak, net voor iui of voor ivf toch spontaan zwanger, geweldig meid. Ik hoop dat ons dat ook gaat overkomen, alleen dan nét voor de ivf!
Hallo Meiden! Ik ben weer terug van weg geweest, ben heerlijk in italie geweest, lekker weer. We zouden er alleen nog tot donderdag zitten maar ons laatste plekie beviel ons zo slecht dat we besloten hebben om naar huis toe te gaan. Ik heb alles helemaal losgelaten maar ben gisteren weer ongi geworden dus dat heeft bij mij niet geholpen. Dus we gaan morgen bellen voor een afspraak voor de uitgangs-echo en dan gaan we beginnen aan onze eerste IUI. Dina van harte gefeliciteerd meid!!!!!! Je geeft ons allemaal hoop Geniet ervan! Hoe is het verder met iedereen?
wat balen Kaat heel veel succes met de IUI fijn dat de vakantie mooi was @ Zeehondje, ik hoop dat het voor jullie ook werkt Liefs Dina