Oh lekker Kaat, Italië. Wij gaan over twee weken daar ook heen! Jammer dat het loslaten niet heeft geholpen. Maar ja, dat gaat de iui gewoon oplossen. Veel succes alvast. Dina, hoe voel jij je? Zwangerschapskwaaltjes???
Hey Zeehondje, hier gaat het wel goed wel last van kwaaltjes, maar daar ben ik aleen maar blij mee. ben vooral moe en 's ochtens misselijk en pijnlijke en vollere borsten Hoe gaat het met jou meis? al bijna tijd om op vakantie te gaan? @ Kaatje, hoe gaat het meis? al mogen beginnen met spuiten? Liefs Dina
Gaat goed hier, vakantie is begonnen (6 weken - onderwijs)! Half juli lekker naar Italië, maar hier is het weer ook goed, dus daarvoor hoeven we niet weg, haha. Ook best lekker om even helemaal hormoonvrij te zijn, nou ja alleen mijn eigen hormonen dan natuurlijk wel. Ongeveer drie maanden niet spuiten en dan zijn we er helemaal klaar voor om voor de IVF te gaan. De gewone kwaaltjes dus waar jij last van hebt. Hoop dat de misselijkheid goed te verdragen is, of moet je ook echt spugen, want dat lijkt me zo rot?! Sterkte, maar vooral veel genieten van deze tijd!
Dina: wat geweldig!! Echt een wondertje, zo net voor de 1e IUI toch nog even zwanger worden! Heerlijk!! kaat: welkom back! Tja, helaas, loslaten tijdens vakanties heeft bij ons ook nooit geholpen, en eigenlijk verwacht je het ook niet, maar ja, je krijgt zo vaak te horen: je moet er niet te veel mee bezig zijn, dat je het nog bijna gaat geloven ook! Al de eerste echo gehad voor IUI? En al begonnen met spuiten dus? Of ben ik iets te snel? zeehondje: lekker vakantie! waarom zit ik ook alweer niet in het onderwijs . En over 2 weekjes ook al naar Italië! Lekker hoor! En lekker van genieten he?! De tijd die komt wordt al zwaar genoeg, nu nog maar even lekker ontspannen! hier: tijd gaat snel, gisteren alweer pregnyl gespoten en morgen waarschijnlijk eisprong. Dat betekent dinsdag terugplaatsing van 2 cryo's. De laatste 2 van de 10...
Dank jullie wel meiden, ik geniet ook echt, ik ben gelukkig niet erg misselijk, maar dat komt misschien nog wel. en het was idd net vor de 1e iui @ Zeehondje, fijne vakantie alvast en succes met ivf over een par maanden @ Jo, succes met de terugplaatsing ik blijf voor jullie duimen meiden Liefs Dina
Zeehondje, Jee lekker zeg 6 weken vakantie!!! Waar ga je heen in Italie? Wij zijn bij het gardameer, Toscane en in de buurt van Rhome geweest. Heel mooi land. En oja de laatste dag waren we in Umbrie maar daar zijn we snel weggegaan Dina, wat heerlijk moet dat zijn om die kwaaltjes te hebben Jo, Thnx! Ja je begint er inderdaad in te geloven maar helaas. Dat wordt weer spannend voor je dinsdag! Ik ga weer voor je duimen meid! Hier, Ik ben nu inderdaad begonnen met spuiten, die uitgangsecho heb ik dinsdag gehad en die viel inderdaad wel mee (weer een drempel voorbij) Ik moet morgen weer terug voor een controle.
Het is hier wel rustig zeg! Ik baal wel een beetje! Maandag een fm gehad er er zaten drie eitje van rond de 12 mm. Vandaag weer geweest voor een fm en nu groeit er maar 1 die is nu 15 mm en de rest groeit niet. Pfff spuit je daarvoor die hormonen! Grrr ik had zoiezo altijd maandelijks een ei-sprong dus zo schiet het niet op. Zaterdag moet ik weer terug komen. Voor diegene die al IUI hebben gehad, is dit normaal?
Kaat, ik heb dat ook gehad bij mijn IUI. Ik gebruikte dan Clomid ipv spuiten maar bij de 1e FM zaten er ook 3 grotere follikels,maar bij de 2e FM was er toch maar 1 20mm en de andere 2 bleven achter. Vond ik ook wel erg jammer, van mij hadden ze alledrie wel mogen spirngen
Ik heb het nog nooit gehad bij een IUI, maar heb het wel vaker gehoord inderdaad. Wel heb ik eens gehad dat ik steeds gespoten had, maar dat er toch maar 1 eitje groeide. En dan heb je hetzelfde gevoel, waar spuit ik dat spul dan voor :x. Dikke knuff Kaat!
Ja idd! Ik heb nu echt zoiets van, mmhh wat voor zin heeft dat spuiten als er toch niet meer dan 1 springt Nou ja even zaterdag afwachten maar nu heb ik er wel een rotgevoel over.
Ik zit weer in de wachtweken, zucht! Blijft een vervelende periode en het went nooit! Dinsdag 2 topcryo's teruggeplaatst, maar ja, er waren al 7 prima/top cryo's voorgegaan, dus het vertrouwen in een goede afloop is deze keer niet zo groot. Maar goed, we gaan natuurlijk gewoon door en wachten maar weer af! Nog maar 10 dagen voor ik kan testen... pfff... Gelukkig heb ik vanaf vanmiddag 2 weken vakantie!! Joepie!
Ja dat wachten is echt verschrikkelijk! Elke minuut is teveel! Ik ga voor je duimen meid! Maar ik snap je wel, na de zoveelste mislukking is het moeilijk om de hoop erin te houden. Ohh lekker zeg! Ga je nog ergens naartoe? Ik ben net weer begonnen met werken, vandaar dat ik weer meer tijd heb voor het forum
Ha ha, ja zo gaat dat bij mij ook. Ben nu nog op mijn werk, dus nog alle tijd . Nee, voor deze 2 weken geen plannen om weg te gaan. Er moet geklust, opgeruimd, schoongemaakt etc worden, dus tijd voor een opknapbeurt thuis. De voortuin gaan we ook helemaal opnieuw inrichten, dus genoeg te doen (en genoeg afleiding ) Waar was jij ook alweer naar toe geweest? Italië? Of haal ik nu 2 verhalen door elkaar
Nou ind veel te doen! Nou dan wens ik je alvast een fijne vakantie Ik vind die voortuin bij ons altijd zo verschrikkelijk, we zitten er nooit en het onkruid groeit als kool. Ik was ind naar Italie geweest, lijkt alweer lang geleden Als je weer gaat werken is het net of je nooit bent weggeweest.
Even buiten dit allemaal om, ik kreeg net een smsje op mijn vaste toestel van iemand. Hahaha echt hilalarisch, moet je eens plork naar een vast toestel smsen (niet naar een mobiel). Wel naar iemand die tegen een geintje kan
Kaat; de iui ging bij ons ook altijd alleen maar door als er één of twee eitjes goed en groot genoeg waren. Bij drie of meer ging het niet door, te groot risico op meerlingzwangerschap. Dus tja, hormonen spuiten voor één of twee eitjes is wat je doet met iui. Bij ivf gaan ze pas voor meerdere eitjes. Succes meid! Moet je alleen maar het woordje plork sms'en???
Ik heb vandaag de 1e IUI gehad, na het bewerken van de sperma waren en 86 miljoen over! Volgens mij is dat wel goed. Dus nu weer wachten. Zeehondje, De Gyn van mij laat het ook niet doorgaan met meer dan drie maar hij zei wel dat tie er liever twee had gehad.
Ja, met twee heb je natuurlijk wel ietsje meer kans. Maar met zoveel miljoenen moet het goed komen, ik ga voor je duimen! En hoe was het eigenlijk, geen pijn gehad?
Nee helemaal niets van gevoeld eigenlijk. Ik moest nog een kwartier blijven liggen. En jij? Deed het bij jou wel pijn?