86 miljoen is in ieder geval super Kaat! En nu is het grote wachten begonnen.... het ergste aan de MMM als je het mij vraagt!
Ja dat wachten is echt jammer! Maar daar weet je alles van Ik weet niet hoeveel miljoen normaal is na zo'n wasbeurt.
Ik ook niet precies, maar er zijn hier genoeg mensen die de minimale 1 miljoen maar met moeite halen! Volgens mij zaten wij meestal ergens tussen de 12 - 90 miljoen, dus het kan wel elke keer anders zijn. Toch vonden ze dat elke keer prima scores...
Ja ze zei ind ook dat het goed is, nu krijg je wel weer wat meer hoop. Maar alle twijfel zit nog in m'n lijf. Zaterdagavond moest ik de pregnyl spuit zetten en gisteren dacht ik dat ik m'n ei-sprong voelde. Het zal wel niet maar daar ben ik wel bang voor, stel je voor dat we te laat zijn ofzo. Had jij dat ook bij IUI?
Ja, dat had ik ook wel bij IUI. En ik heb ook wel eens een echo gevraagd om te kijken of het ei er nog zat. De ene keer was dat wel zo, de andere keer niet. Afgelopen keer met IVF dacht ik eerst ook dat ik mijn eisprong al eerder gevoeld had, maar op de echo zat hij er toch nog. Het zegt dus niet altijd wat... dus gewoon blijven hopen! Ik duim!!
Thnx! Mhh je lichaam reageert af en toe echt raar. Ik had eigenlijk ook om een echo moeten vragen. Nou ik ga van het goede uit!
Kaat; ik heb 6 iui's gehad, waarvan er twee niet echt heel makkelijk gingen en wat pijn deden. Het 'spuitje' kregen ze niet door m'n baarmoedermond en toen moest deze met een tangetje worden vastgepakt en dat is best pijnlijk. De andere keren was het zo gebeurd! En tja, wel of geen eisprong voor de iui. Of controleren met een echo. Het heeft eigenlijk niet veel zin. Misschien is ie dan net een uur geleden gesprongen en kan die gewoon nog bevrucht worden.
Oja dat lijkt me ook erg pijnlijk! Ja ik ga gewoon van het positieve uit Je begint toch altijd wat aan je lichaam te voelen wat misschien helemaal niet klopt.
Zeehondje: dat heb ik ook een keer gehad, de 1e keer. Toen vertelden ze me dat ik wel met een volle blaas moest komen, dan kantelt de baarmoeder een beetje en kunnen ze er beter bij. Daarna heb ik het nooit meer gehad en lukte het altijd vlot... Heb je dat al eens geprobeerd? Nou ja, niet meer zo nuttig voor IUI natuurlijk, maar dit geldt ook voor een TP bij IVF!
Ik las in het boekje over de ivf en de tp ook iets over een volle of halfvolle blaas idd. Dus tegen die tijd zal ik dat nog even goed doorlezen. Bedankt voor de tip!
Hallo Meiden, Hoe is het hier? Gaat alles goed met jullie? Ik eigenlijk nog niet zoveel te melden maar ik was gewoon benieuwd hoe het hier ging
Hi meiden, weer terug van vakantie en 5 dagen later ongesteld geworden (was dus nog even spannend). Nu kunnen we wel gelijk door met ivf en hoeven niet te wachten tot augustus! Morgen echo en bloedprikken, spannend. Het gaat nu écht gebeuren.
Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! Spannend zeg!!! Goed dat je meteen door mag! Mijn duimen draaien voor je!!
Er wordt hier niet veel meer geschreven, toch even een update van mijn kant. Op dag 3 begonnen met gonal spuiten t/m dag 8. Vannacht om 00.00 uur de pregnyl gezet en morgen om 11.00 uur de punctie! Rechts zitten er 7 en links 5 eiblaasjes. Spannend dus wat er nu uit voort komt. Hoeveel rijpe eitjes en hoeveel bevruchtingen?!
Veel succes vandaag zeehondje!! Er wordt hier ind niet veel meer geschreven, ik heb vandaag m'n tweede IUI gehad. Ik heb twee eitjes en na het wassen van de sperma waren het er 104 miljoen en 50% beweeglijkheid!!! Nu moet het toch goedkomen hoop ik
@kaat klinkt goed meis duimen dat het lukt voor je. Blijf nog even volgen hoe het met zeehondje dr punctie gign en dan verdwijn k weer hier
Punctie ging echt heel goed, eigenlijk deed het helemaal niet zo'n pijn. M'n hsg was pijnlijker! Er zijn 19 eiblaasjes aangeprikt en er zijn 12 rijpe eitjes gevonden. Helemaal goed dus. En Kaat, samen in de wachtweken en beide met roze aan het einde meid!!!!
Super meis dat t je meegvallen is nu nog hopen op een hoop bevructingen. En dat hij dan lekker een dikke 8 maaden blijft plakken