Zeehondje, Fijn dat het goed is gegaan en dat de pijn meeviel! Dat is toch best veel of niet? Ind we hebben straks gewoon samen roze!! Dina88, Hoe is het met jou? Geniet je ervan? Vallen de kwaaltjes mee?
Hey Kaat, ja hier gaat het wel goed, alleen vorige week goed ziek geweest, voor de rest vallen de kwaaltjes mee, voornamelijk veel moe. maar ik geniet er zeker van nu jullie nog Liefs Dina
Ik zie dat je al best veel echo's hebt gehad, blijf je nu gewoon bij het ziekenhuis bij je gyn? Fijn dat je er echt van geniet!
Wel fijn dat je de eerste echo's bij de gyn had, lijkt mij iig fijner. En blijf je dan ook van Van K... of heb je iemand anders?
Ik heb iemand anders gehad en de volgende keer weer iemand anders dus dat is wel jammer, maar ja hij zal het ook wel druk hebben maar het is idd wel fijner eerst nog naar de gyn voor een echo, die is ook eerder dan bij een vlk
Ja en je bent het nu toch al gewend Voelt het nu niet super goed om in die wachtruimte te zitten en te denken hahaha nu ben ik ook eindelijk zwanger! Ik baal namelijk nog steeds als ik naar al die dikke buiken kijk in de wachtruimte.
ja het voelt ineens heel goed om daar in de wachtruimte te zitten en ik weet zeker dat dat jullie ook gaat gebeuren want al die dikke buiken zien is idd confronterend
Wel goed (nog) . De eerste spuit gisteravond weer gezet, dus we zijn weer begonnen. IVF poging 2 en nu dus bezig met eitjes kweken. Nog steeds geen verklaring voor het mislukken, maar Dr S uit DD heeft nog wel een ideetje voor de toch wat korte 2e fase. Krijg straks neusspray en kleine hoeveelheden decapeptyl om de 2e fase te verbeteren. We zullen zien...
Ok spannend joh! Heb je zelf een beetje vertrouwen in? Wel goed dat die 2e fase wordt aangepakt, straks ligt het al die tijd daaraan.
Hey meiden, @ Jo spannend weer meis, ik blijf duimen ik hoop dat die druppels helpen @ Kaat, ik had ook m'n 1e echo na 7,6 weken Liefs Dina