Hoi Dames, Afgelopen mei ben ik na 3 jaar proberen waarvan 2 jaar mmm (diagnose PCOS) bevallen van een prachtige dochter. Ik ben nu ruim 33 en de wens voor een tweede is er zeker. Ik ben na de bevalling niet meer ongesteld geworden terwijl bv nooit op gang is gekomen ondanks meds daarvoor. Ik heb de HA al gebeld om provera want het mag wel effe weer schoon daarbinnen. Voor mij allemaal siganelen dat mijn lichaam niet uit zichzelf heeft gedacht...o, ja zo werkt het . Ik wil graag in januari terug naar de FA (nu eerst nog effe wat kilo's eraf). heeft iemand ervaring of dat je dan gewoon weer een afspraak kan maken of moet je eerst weer een jaar proberen enz. En gaat het ook makkelijker omdat je nioet meer hoeft te zoeken naar wat werkt maar gewoon met de juiste meds kan beginnen?
In jouw geval, met je achtergrond zou ik zeggen ga er lekker voor! Neem aan dat je niet weer een jaar hoeft te proberen, wij mogen ook gewoon weer aan de Clomid starten maar misschien is dat net ff anders. Hoop voor je dat het snel weer raak is!
ik had dinsdag afspraak in zkh en onze dochter is nu net 9 maanden. heb ook pco zonder aanmaak van eitjes dus puregon gespoten voor ons eerste wonder. Gesprek gehad en mijn gyno zei al; je hebt geen bloedingen gehad na de bevalling dus weer doorgaan met hetzelfde receptje lijkt mij! Oftwel puregon spuiten maar eerst starten met provera als reinigingskuurtje. Ik zou afspraak maken en hier gewoon zelf op aansturen, jij kent je lichaam het beste!
Wij willen ook graag weer starten als ons zoontje 6 maanden oud is! Da's heel toepasselijk 1 januari 2012, dus een goed voornemen voor volgend jaar Wij gaan het eerst weer op natuurlijke wijze proberen. Mocht dat niet lukken, dan bellen we na een aantal maanden ook het ziekenhuis weer om gebruik te maken van onze cryootjes. Ik hoop dat een tweede wondertje ons allen gegund is.
Dan zat mijn gevoel toch wel goed. dan gaan we hard aan de slag met de laatse kilo's en dan weer terug. Dank meiden!! En idd Be Happy, dat het ons gegund is. Moet zeggen dat ik het idee wer de MMM in te gaan ook best weer spannend vind hoor