hey, vorige donderdag ben ik op controle geweest in het ziekenhuis, nog geen rijpe eicel te bespeuren, BM slijmvlies was al wel heel goed. Daardoor wou de doker eerst niet te wachten op mijn eisprong, en gewoon zo starten met de uteo en daarna terug te plaatsen, maar mijn bloedwaarden waren nog niet goed, dus moet volgende dinsdag terug. En ja, je kan het al raden, begin nu eisprong pijn te krijgen, heb ik normaal altijd 3 dagen, dus dan zou ik maandag men eisprong hebben vermoed ik. Zou het dan een ramp zijn als ik dinsdag pas op controle ga, en dinsdag pas met de utro start? Ik kan maandag pas iemand berijken in het ziekenhuis, ga dan misschienw el eens bellen...
Ik zou maandag even bellen om te overleggen. In principe begin je op de avond van de eisprong/punctie met de Utrogestan. Dinsdag pas beginnen, is dan wel aan de late kant.
Bij mij krijg je geen utrogestan als je een tp in eigen cyclus hebt. In een normale poging startte ik de dag na de punctie met utrogestan. Dus een dag voor de tp.
Ik zou maandag even bellen. Wij moesten werken met ovulatie testen, jullie niet? Zou dat toch voor de volgende keer vragen
Ik zou maandag gelijk bellen. En of ze maandag een echo kunnen doen plus bloedprikken. Je moet starten op de dag van je ovulatie.
Echo en bloed prikken is normaal voor 9u, ik ga maandag morgens eens proberen te bellen, om te informeren, is de eerste keer dat ik geen verse terugplaatsing heb, en de info dat ik hierover had heb ik in oktober weggegooid toen ik zwanger was
Goh is hier eigenlijkniet nodig, ik heb echt een luxe met men buikpijn, heb het jaren terug eens getest, laatste dag buikpijn is de ovu test positief. Nu we voor een 2e gaan heb ik nooit bijgehouden hoe lang men cyclus was bv, ik werd steeds 14 dagen na men buikpijn ongesteld
Oke, blijkbaar geen utro in eigen cyclus, best vreemd als je het anders moet gebruiken tot 10weken zwangerschap. Dus mag gewoon morgen op controle...