Oke wie heeft het wel gedaan.... ik bedoel een omslag maken kwa werk. Ik denk erover heel wat anders te gaan doen, maar het garandeerd mij geen vast salaris. Mijn man brengt net genoeg binnen voor de vaste lasten. (ik werk voor het eten, kleding, bezine, cadeautjes zeg maar) Het kan goed uitpakken maar ook minder goed. Ik twijfel!
Ik had het alleen gedaan als je van je mans geld konden rondkomen. Als het geen crisis was misschien ook nog. Maar in deze tijd, geen vast salaris kan ook betekenen, geen salaris. Daarnaast heb je niet zo snel een nieuwe baan als het niet lukt. Is er vraag naar wat je wil gaan doen?
Als we zuinig zijn kunnen we wel ongeveer 8 maand door. Dan wel pas op de plaats, maar nog genoeg om redelijk te leven. Aan de ene kant denk ik, gewoon doen!! maar ja de twijfel he
Weet je wat je moet bedenken. Voel je je gelukkig in je huidige baan of word je veel gelukkiger in een evt omslag? Als je een omslag maakt kom je er altijd wel uit. Vroeg of laat kan je vast wel aan de slag. (mits de benodigde papieren e.d.) Ik zou kiezen voor het gene wat jou gelukkig maakt.
Daar draait het inderdaad om ik denk dat een omslag mij meer gaat opleveren in rust en tijd voor gezin.
Dat klinkt heel leuk maar zonder salaris krijg je daar weer andere problemen bij. Kun je het er anders niet eerst bij doen en dan als het werkt je baan opzeggen? Het kan best zo zijn dat je het in je baan niet meer zo naar je zin hebt maar je hebt het ook niet naar je zin als je de eerstkomende 8 maanden flink moet aanpassen qua geld en al helemaal niet als je daarna helemaal niet meer zou kunnen rondkomen. Dat is misschien heel negatief gedacht maar in deze tijd zou het wel uit kunnen komen.