Groot gelijk, ik zou dus ook echt niet met zo iemand om kunnen gaan. Zou mij er veelste veel van aantrekken.
het is haar lichaam dus vind dat zij er mee moet doen wat ze wil en of ze iets wil vertellen het is niet fijn er gelogen is maar als zij het niet kwijt wilde aan jou dan vind ik dat dit ook haar goedrecht is of het nu je vriendin is of niet waarom altijd alles vertellen als ze dat niet zou willen en liever voor zich zelf zou houden
ik heb een nare bijsmaak bij TS haar laatste berichtje wel heel toevallig dat haar "vriendin" nu opeens heeft toegegeven dat het toch een abortus was denk eerder dat TS dit even verteld omdat men erover valt dat zij niet zeker weet of het wel of geen abortus was. hele geloofwaardigheid van dit verhaal is bij mij nu weg @TS mocht het allemaal wel waar zijn heb je in elk geval 1 goede keuze gemaakt blijf lekker uit haar leven want nogmaals een vriendin ben je zeker niet
In mijn ogen is een echte vriendin steunen iig niet haar verhaal anoniem op internet kwakken en haar zwart te maken door er maar vanuit te gaan dat ze weer een abortus pleegt. Ik vraag me af in hoeverre ze echt een vriendin voor je is en waarom je er dan niet voor haar bent, maar wel zonodig hier stoom moet afblazen
Mee eens heb me bewust uit dit topic gehouden. Omdat ik een nare bijsmaak meteen al over dit topic had. Niet omdat ik t.s niet zou kunnen en willen geloven. maar van vriendschappelijke gevoelens leek mij al geen spraken vooral heel veel vooroordelen over zo zijnde die vriendschap kennis en dat zegt me nog meer dan wat die vriendin doet. Echte vriendinnen kunnen elkaar de waarheid vertellen en elkaar respecteren uit eindelijk in elkaars mening en hier in was geen van beiden van toepassing vooral hoe slecht vriendin leeft.
ja... want ik weet hoe ze zijn. Ze zijn mijn vriendinnen omdat ik van ze hou en omdat hun normen en waarden met die van mij overeenkomen. Als ze dus een moord plegen weet ik dat ze dit heus niet zomaar zouden doen...
Je geeft in je beginpost aan dat ze meer een kennis is dan een vriendin. Waar maak je je dan eigenlijk druk om? Daarbij vind ik dat je erg oordelend overkomt. Je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn maar echte vriendinnen veroordelen elkaar niet en steunen elkaar.
en dat bedoel ik ik vind het eigenlijk erger dat TS zich voordoet als vriendin terwijl ze dit niet is, niet wilt zijn, en niet zo voelt, als de vriendin die haar leven invult op de manier die zij goed acht vandaar mijn reacties
wij oordelen puur op het feit over hoe ts het verteld....nogmaals zou dit niet tot mijn vriendenkring behoren. iedereen maakt fouten, tuurlijk is het erg maar 3x...of nu zelfs 4x!!??? nee dankje
Die griet maakt gebruik van abortus alsof het een voorbehoedsmiddel is. Heb er geen goed woord voor over, bah.:x
Amen! En of het nou een vriendin van TS is of niet.. Daar gaat het uiteindelijk over. Geef die vrouw een prikpil, wat een tokkie:x