Wie kan mij helpen, computervraag

Discussie in 'De lounge' gestart door Jubbos, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hallo

Ik heb voor mijn man een pc game cadeau gegeven voor vaderdag, nu wil hij deze installeren en krijgen de melding dat zijn video card en video memory niet voldoen aan de eisen van de game. Onze laptop is pas 2 mnd oud en het spel is uit 2009, weet iemand hoe ik deze game toch kan laten werken op onze laptop?

Alvast bedankt!

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Kan niet een laptop heeft geen 3D videokaart die spelletjes ondersteunt met zware grafische eisen..

Laptops zijn daar ook niet voor gemaakt of je moet een game laptop hebben.

3. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Welke laptop hebben jullie?

Op mijn laptop werken alle spellen gewoon goed namelijk, maar 't was inderdaad een entertainment-laptop van HP..(gewoonlijk 'iets' duurder dan normale laptops..)

4. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ow wat jammer zeg, gelukkig geen duur spel, we hebben geen normale pc. Het was juist voor straks voor zijn werk als hij intern, dat hij dan wat te doen had `s avonds.

5. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

We hebben een samsung Np r540 ja 04nl, gewoon een huis-tuin en keukenlaptop zoals wij hem noemen.

6. Ik heb de specs even bekeken van de laptop. Het probleem is alleen dat ik het type videokaart niet kan vinden op internet. Kan jij er achter komen? Als je het niet weet, kan je het zo vinden:
    Start -> uitvoeren: dxdiag.exe. Dan kom je in het hulpprogramma van directX. Bij het tabje beeldschem staat je videokaart. Ernaast het stuurprogramma ervan. Daar kan je checken of deze dit jaar nog is geupdate. Is het al enige tijd niet meer gebeurd? Dan is het belangrijk dat je de nieuwste drivers installeert. Ik heb even gekeken op de Samsung website, maar kan deze laptop niet terugvinden. Weet je zeker dat je het goed hebt getypt?

Suc6 en ik hoor het wel.

Btw welke game hebben jullie gekocht en wat vereist het van je pc? Moet er op staan en is belangrijk.

7. LittleMonsters

de laptop is nog maar 2 maanden oud.. en met drivers kom je er waarschijnlijk nog niet want dan zal het nog slecht lopen.. een laptop is niet gemaakt voor spelletjes het zal altijd hakkerig lopen of je moet een speciale laptop hebben waarmee je spelletjes kunt spelen..

8. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

#8 Jubbos, 19 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2011
    Datum is 01-04-2010 en we hebben Intel (R) HD graphics

game is tom clancy`s hawx en er staat supported video cards at time of relaease: nvidia geforce 5900/6/7/8/9 series. ATI radeon X800/9800/ xi300xt/xi650-1950/hd 2000-4000 series

Het is samsung NP-r540-jao4nl uit dec 2010

Dus nu moet ik dus de goede driver vinden?

9. LittleMonsters

nee je hebt due videokaart niet dus kun je er ook geen driver over instaleren.. Een driver is om de videokaart aan te sturen die je hebt.. Je hebt die kaart niet dus het heeft geen zin

Deel Deze Pagina