Ik loop bij de gyn voor mijn cyclus... Ik heb in 20 maanden tijd maar 2 "echte" eisprongen gehad, maar weet wel dat ik (in een cyclus opgewekt door provera of primolut) een LF heb van 16 dagen. Nu is 10 december mijn eisprong geweest en geeft mijn gyn aan dat ik gister of vandaag kon testen (dat zou bij 13 a 14 DPO ongeveer zijn)... Gister getest omdat ik vandaag moest werken, maar die was negatief... Dus nou weet ik niet of ik mijn eigen telling aan moet houden en maar moet hopen dat ik 2de kerstdag positief test?! Heb niet DE symptomen die ik "normaal" heb, nu ben ik vooral moe... Enige wat ik buiten moe zijn nu heb is af en toe steken in mijn borst en gevoel dat ik ieder moment kan gaan menstrueren... Ben zo bang om er in te geloven, vooral na een negatieve test!!
I hope so, maar ik durf echt niet te testen nu... Zo bang voor weer negatief... Maar ja komt wel goed...
Balen meis al die onduidelijkheid... Meer dan afwachten kan je niet doen denk ik, en dan op je nod 'volgens jou' nogmaals testen denk ik. Ik duim iig voor je!
Balen he die onzekerheid! succes Ik zou gewoon 2de kerst nog een keer testen. Ik heb vanmorgen een test gedaan, maar helaas omo wit. Over 3 dagen mijn nod, dus doe het tweede kerst nog een keer.
Meis, wat een onzekerheid Ik zou ook 2de kerstdag nog eens proberen... Hopelijk was je iets te vroeg. Dikke knuffel voor jou!! *knuff*
Thanks meid... Ga 2de kerstdag nog keer testen... Ben ongelooflijk moe, hoofdpijn en buikkrampen, maar verder heb ik nergens last van... Zijn niet DE menstruatie krampen...