Onbehaaglijk gevoel over dit..

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 9 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Dat heb ik niet specifiek gevraagd.. alleen of die 'meneer' hem aardig vond en andersom. Naja iig vind ik het geen fijn idee.
     
  2. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    nee tuurlijk is het geen fijn gevoel!!
    Gelukkig is justin er niet echt bang voor, toch?
     
  3. allwoman

    allwoman VIP lid

    29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Mocht het idd zo zijn:

    Kinderen staan vaak van nature meer open tot ongeveer hun 5e ..en rondom de pubertijd heb je weer zo'n periode...sommigen blijven zo gevoelig,bij anderen verdwijnt het naar de achtergrond.
    Voor hen die zo gevoelig zijn is het de normaalste zaak van de wereld..daarom was hij waarschijnlijk verbaast dat jullie hem niet zagen.
    Serieus nemen idd (dat deed je al) zolang hij er geen last van heeft hoef je eigenlijk er niets mee te doen....
     
  4. Syl72

    Syl72 Bekend lid

    14 mrt 2008
    816
    176
    43
    Je zoontje moet anders de volgende keer als hij die 'meneer' ziet gewoon aan hem vragen om weg te gaan en niet meer terug te komen. Heel simpel, maar ik heb vaak gelezen dat ze dan ook niet meer terugkomen. Mijn dochter was ong. 2,5 jaar oud toen ze 's nachts wekenlang huilde rond 0.50 uur. Toen ik een keer zei: "en nu niet meer huilen vannacht" zei ze: als die "deneer" komt, ikke huilen. Ik heb toen gezegd dat ze dan maar moest zeggen dat hij weg moest gaan en daarna was het huilen rond dat tijdstip in ieder geval over.
     
  5. mamv1

    mamv1 Niet meer actief

    Dat zou ik idd ook geen fijn idee vinden..
     
  6. silvia009

    silvia009 VIP lid

    13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Patroeska ik geloof er helemaal in.
    ik heb het zelf 1x meegemaaktToen ijn opa een ongeluk had gehad kreeg hij een hersenbloeding. hieraan is hij geopereerd maar helaas in een coma beland.
    Na een week lag ik te slapen en toen droomde ik o=ver mn opa ik zag hem via de poort van de tuin binnen komen hij liep door de keuken naar de gang en deed de voordeur open en nam afscheid...
    toen ik wakker werd wist ik dat opa zou sterven.
    Die morgen zaten we met zijn allen op wacht bij opa en daar stierf hij met al zijn kinderen en kleinkinderen om hem heen.
    ik heb hem toen in zijn oor gefluisterd dat hij los mocht laten dat hij lang genoeg gestreden had en dat ik van hem hield.
    Ik denk heel sterk dat hij afscheid kwam nemen in mijn dromen en daar ben ik hem eeuwig dankbaar voor!
     
  7. luckey

    luckey VIP lid

    16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    op zich kan het natuurlijk best dat een meneer over hem komt waken, maar wat ik er zo raar aan vind is dat hij een zwarte doek met gaten voor zijn ogen heeft.....
    Hij ziet dus helemaal niets van zijn gezicht dan alleen zijn ogen???

    Ik zou niet weten wat ik zou doen, als Justin het niet eng vindt zou ik het even zo laten denk ik. Niet negeren maar ook niet te veel aandacht aan geven....
    (ik zou eerst in paniek raken en het op het forum zetten maar goed haha)....
     
  8. mariska1976

    mariska1976 Bekend lid

    12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven

    Gelukkig heb ik het niet vaak.
    Maar mijn tante schijnt(wat ik van mijn halfzus begreep) het overleden mensen te hebben.Ze vond het zelf zo eng,dat ze het uiteindelijk weg heeft weten te bannen en nooit met iemand erover te hebben
     
  9. cyntje78

    cyntje78 VIP lid

    11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik zou er ook zeker van schrikken! Probeer er over te praten op zijn manier en doe alsof het "normaal" is zodat hij zelf niet bang word.
    Anders misschien een medium/paragnost inschakelen voor hem?

    Een zoontje van een vriendin ziet en weet ook vanalles. Hij wist dat ik zwanger was, en dat het een jongen zou worden. Mijn vriendin gaat er niet teveel op in en laat hem vertellen wanneer hij er zelf mee komt. Dus niet pushen...

    Ik zelf kreeg een paar weken geleden een vinger achter in mn rug. Zo'n duwtje zeg maar...
    Ik was namelijk stront-chagarijnig eten aan het koken toen mijn vriend met ons ventje op zijn arm bij de ingang van de keuken stond en "weltruste mama" zei, omdat ons ventje naar bed ging.
    Heel chagarijnig zei ik weltrusten terug zonder om te kijken. En op dat moment voel ik iemand met een vinger in mijn rug duwen, ik kijk om... maar dat kon mijn vriend dus absoluut niet geweest zijn!
    Ik denk dat er "iets" vond dat ik niet zo chagarijnig moest zijn ofzo...
    Had ook enorme spijt van mijn humeur daarna...
     

Deel Deze Pagina