onbekend nummer, is er een manier om erachter te komen wie belt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaylen, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Freaky!
    Herkende je zn stem niet van de telefoon?

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ok heel goed om te weten, ik ben vanmiddag vrij dus dan ga ik een aantal dingen regelen.

3. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
  4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Gatver wat eng...

Veel succes ermee!

Knap van je dat je er zo nuchter onder blijft. :)

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Dit is wel heel akelig. Een onbekend nummer wordt niet vrijgegeven, tenzij daar (via politie oid) een reden voor is. In jouw geval zou ik aangifte doen van stalken, alles bijhouden (datum en tijd waarop gebeld wordt, alles wat je beschrijft en meemaakt) en dan kunnen ze hem misschien traceren. Verder kun je aan mensen die je bellen die je wel kent, met een onbekend nummer, vragen of ze eerst even 1x de tel. laten overgaan en dan terugbellen. Dan weet je dat het een bekende is. Belt er verder iemand met een onbekend nummer, dan is niet meer opnemen misschien een optie?
    Succes hoor, vind het maar een akelig verhaal!

6. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik heb het gemeld bij de politie, ze kunnen uiteraard niks voor me doen tot ik weer wordt lastig gevallen, ik heb wel een beschrijving gegeven van de man die aan de deur stond en ook de naam van degene die me steeds belt, ook al is dat zo“n voor de hand liggende naam dat hij waarschijnlijk nep is, het is toch goed om te noteren want straks doet hij het onder dezelfde naam bij meerdere vrouwen.

ik hoop gewoon dat het niet meer voorkomt dan ben ik van alles af.

7. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    goed van je dat je aangifte hebt gedaan!!

Maar je zei dat het begonnen was sinds dat je facebook hebt.. staat daar dan je nummer in die iedereen kan lezen?? (ik heb geen facebook dus zou het niet weten.. :))
    Want dan zou ik mezelf meteen verwijderen van facebook..

succes en hopelijk houdt die gek snel op!!

8. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

nee ik heb alles afgeschermd op facebook dus het kan ook toeval zijn, mijn man denkt dat iemand mijn profielfoto heeft gezien (daar staat je naam en woonplaats naast en kan je niet afschermen) en daarop heeft gezocht, we hebben geen geheim nummer dus dan kan je me wel vinden ja.

toch maar een geheim nummer nemen nu.

9. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik vind jou probleem heel naar. toch hoop ik niet dat iedereen zomaar via een provider achter een geheim nummer kan komen. ik heb om een reden een geheim nummer en als jij dat nummer van die stalker kunt achterhalen via een provider, dan kan iedereen dat en ik zou wel graag willen dat mijn nummer ook echt geheim blijft. het wordt iets anders als je aangifte doet en de politie gaat opzoek natuurlijk.

10. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ja begrijpelijk, maar ik krijg zijn nummer niet, de provider zal hem een waarschuwing doen.

11. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    Maar neem aan dat jij niet iemand stalkt.. dus denk ik ook niet dat iemand jouw nummer gaat proberen te krijgen bij de provider..

12. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ze geven het dus echt niet . maar ze weten wel wie het is dan? dan kunnen ze dat toch aan de politie doorgeven.

13. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    nee kiwi ik doe dat niet. maar het is voor zelfbescherming.

14. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik vind het trouwens wel een heel akelig verhaal hoor. wat bezield mensen toch om anderen zo te treiteren en bang te maken.

15. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

geen idee of ze dat weten, dat vertellen ze me niet, maar als de politie echt stappen gaat ondernemen dan zullen ze als eerste bij mijn provider aankloppen denk ik.

16. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

20 nov 2009
    354
    0
    16
    Pff wat een verhaal zeg! Weet je al iets meer?

17. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    je kunt geloof ik wel adres bij nummer zoeken via google.
    het is het proberen waard. vind het alleen een beetje vreemd dat diegene gewoon zijn nr mee stuurt, of heb ik het nu helemaal verkeerd begrepen?
    gr regi

18. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja denk dat je het verkeerd begrepen hebt, ze wordt gestalkt met een onbekend nummer...

19. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

is inderdaad een onbekend nummer, mijn man heeft deze week mijn telefoon en heeft een ander nummer gevraagd bij de provider, hij was het zat.
    verder nog geen nieuwe informatie, er is ook niks raars gebeurt gelukkig, alleen die telefoontjes gaan door.

20. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    onbekend nummer en geen nummer zit wel verschil in toch of ben ik echt zo blond hihi

Deel Deze Pagina