2 vliegen in 1 klap, dan hoef ik niet extra 2 verschillende topics te openenen. Eerst over Veet. Die Veet Easywax Waxroller hea, heeft iemand em ooit geprobeerd en helpt het?. Waren daarna alle haartjes weg? Hij is nu in de aanbieding bij kruidvat en voor 12,50 wil ik em eigenlijk niet laten liggen, mits het echt werkt. En dan over mascara. Welke mascara die ik ook koop en gebruik, reageer ik allergisch op. Nou heb ik etos gezien met een hypo allergeen volume mascara. Is er hier iemand die ook allergisch reageert op mascara en die die mascara van etos al eerder geprobeerd heeft? Is het een goede mascara? Weten jullie anders een andere hypoallergeen mascara die enigzins betaalbaar is? Ik hoop dat er iemand is die mij hiermee kan helpen. Alvast bedankt!
Nee, maar geen idee waar ik dat soort mascaras kan vinden. Heb al gegoogled, maar daar word mijn portemonee niet vrolijk van.
ik gebruik mascare van de hema, miss helen. is ook niet op dieren getest. ik krijg ontstoken ogen van bijna alle mascara, behalve die van hema en de mascara van yves rocher
Jaaa yves rocher. Maar ik zal eerst eens bij hema kijken. Nog meer mensen positief over etos, hema en yves rocher? En niemand te spreken over veet? Hij is nog tot zondag geldig.