Mijn zoontje zit al 2 jaar op een KDC voor kindjes met een beperking, en morgen bestaat de locatie 40 jaar en is het groot feest voor de ouders en kinderen. Nu heten alle groepen naar karakters uit Sesamstraat zoals groep Pino, ieniemienie, en heet het zwembad bijvoorbeeld de kermitpool. Nu zochten ze een naam voor de gymzaal met als thema Sesamstraat zoals het hele gebouw. Morgen moet iedereen een idee aanleveren maar ik kom er maar niet uit De volgende namen komen al voor: * Ernie * Bert * Pino * Koekiemonster * Elmo * Ieniemienie * Grover * Kermit Dus ik zoek iets met namen als Tommie, Purk, Oscar of andere figuren uit Sesamstraat die nog niet voorkomen. Iemand een leuke suggestie voor een naam voor de gymzaal? Zou er erg mee geholpen zijn
De figuren kom ik wel uit, maar dan de naam van de gymzaal Zoals bijv Tommie's/Purk/Oscar/Zoë's gym, maar dat is vrij simpel gezocht
Ik laat het uiteraard weten ze kiezen het alleen niet morgen geloof ik, alle ideeën moeten morgen in de ideeënbus gedaan worden en de naam die het word komt volgens mij in de volgende schoolkrant te staan