Lieve allemaal, Kom net uit het ziekenhuis en JAAAAAAA ik ben zwanger. Meteen een echo gehad om te kijken hoe ver ik was en ze zagen een vruchtzakje, ongeveer 5wkn en 1 dag. Over 3 wkn terug om opnieuw te kijken. Ze was heel positief. Ik had nog gevraagd of die laparoscopie consequenties heeft, maar ze zei wrs niet omdat ik ten tijde van die ingreep pas 2.5 wk zwanger was. OH ben zo blij. Ik zie nu weer dat kleine wondertjes toch bestaan.... X Dee Ik heb je berichtje verplaatst naar ik ben zwanger. Groetjes Monika
Gefeliciteerd met je zwangerschap... Hoelang heeft het nu uiteindelijk geduurd als ik mag vragen??? Geniet ervan he....
ooh dee! wat een fantastisch nieuws meid!!!!!!!!!!!!!!!!! eindelijk weer eens iemand van dit cluppie zwanger! je geeft veel meiden hier weer nieuwe energie mee!!! heel erg gefeliciteerd dame, en klim maar snel op je roze wolk!!! geniet er van! liefs elfje
Yieehhaahh!!! Gefeliciteerd! Jij hebt pas echt een wonder meegemaakt!! Heb je al een staatslot gekocht? Zoveel mazzel, daar moet je gebruik van maken Veel sterkte en plezier, doe voorzichtig verder. Vergeet niet te genieten!