onbekende cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Me988, 31 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me988

Me988 Actief lid

28 apr 2013
    303
    149
    43
    Vrouw
    NULL
    hoi allemaal!
    dit is mijn eerste ronde, we gaan voor een derde kindje!
    Nu zit het zo; ik geef mijn zoon van 20 maanden nog borstvoeding. Ik heb wel al vanaf dat hij 2 maanden is weer een menstruatie. Opzich vrij regelmatig, was elke maand wel ongesteld. Ik hielt alleen niet bij hoeveel dagen er tussen zaten. Mijn cyclus is dus onbekend.
    Ik ben nu vanaf dag 12 van mijn cyclus ovulatietesten aan het doen. Zonder positief resultaat. Inmiddels zit ik op dag 21 en nog steeds negatief. Wel t idee dat ik vruchtbaar slijm gehad heb. Maarja zeker weten doe ik het niet. Ik ga nog 2 dagen ovulatie testen doen, wie weet toch nog. Maar wanneer zou ik anders een test kunnen wagen?
    Vorige maand was mijn cyclus 30 dagen, maar is ook wel eens korter geweest. Tips?

2. Jfjs

Jfjs Actief lid

27 nov 2017
    106
    11
    18
    Vrouw
    Zolang je nog geen positieve ovu test gehad hebt heb je nog geen ei gehad.

Het kan best zijn dat je cyclus nu langer is dan de vorige..

Weet er helaas alles van deze ronde al 3x vruchtbaar slijm gehad maar geen ei. Houd voor mij in dat ik al dik 3 maand geen menstruatie heb gehad mijn cyclus duurtf dan nu ook al meer dan 100 dagen.

Terwijl ronde 1 32 dagen was en ronde 2 41 dagen..

Als je toch wil testen kun je het beste 14 dagen na je vermoedelijke eisprong een test doen.

Hoop dat het je ei was en uiteraard positief:rolleyes:

3. Me988

Me988 Actief lid

28 apr 2013
    303
    149
    43
    Vrouw
    NULL
    Ja was gelukt ik mocht op tweede paasdag eitjes zoeken en het was dik gelukt haha

Jfjs vindt dit leuk.
  4. Jfjs

Jfjs Actief lid

27 nov 2017
    106
    11
    18
    Vrouw
    Hahahopelijk dan snel een plakker :p

Deel Deze Pagina