Weer een paar positieve reacties gekregen, fijn Kaatje, ik stuur jou nog even een pb en dan hou ik er mee op, haha. Bedankt allemaal voor de eerlijke reacties!!
ook ik ben benieuwd..... wij hebben voor een meisje een naam die het gaat worden en is vorig jaar 1x gegeven hahah dus ik ken het wel....
hmz ben benieuwd naar de naam. wij gaan juist voor niet bekende namen. vind dat mooier en fijn dat ze niet met 100 sophietjes in de klas zit. klinkt ook mooier bij onze namen wij hebben beide ook geen allerdaagse naam. apart vind ik mooi maar ook weer niet te apart (dingen die geen naam zijn (= mijn mening dat het geen naam is) vind ik niet mooi zoals bloem(e) of stoere)
Bedankt voor het toezenden van de naam Ik heb je een bericht gestuurd. Succes met het maken van een juiste keuze.
pb me maar! Onze dochter heeft een onbekende naam, mijn ervaring is dat mensen er aan gaan wennen en het dan vinden passen. Ben benieuwd naar je onbekende naam....
Schrijf hem een paar keer op. Noem hem binnens huis in combi met jullie namen. Blijft hij leuk dan zou ik het doen. Wij hadden eerst ook een naam niet helemaal overtuigd. Paar keer genoemd in combi met die van zoontje en onze namen en toen toch voor wat anders gekozen. Vaak is de naam die als een van de eersten op je lijstje staat toch de naam.
Ik ben ook wel benieuwd naar jullie naam, heb je een PB gestuurd. Wij hebben voor onze jongens ook wat apartere namen, omdat ik in het onderwijs werk en geen associaties wilde met de kids uit de klas (hihi)... Wij hebben de boys de namen Ryano & Micah gegeven.
Mag ik ook een pb? ik ben nu ook wel benieuwd! Hier komt ook zeker geen top10-naam hoor, Simone stond op 60 ofzo toen we hem kozen. Mooie middenmoot
PB wij hebben hetzelfde voor een meid zijn er minder dan 5 in Nederland en voor een jongen of 6 of 206 in heel nederland Wij vinden het prachtig, voor ons geldt zolang dat een bijzondere naam gewoon uit te spreken is en niet erop lijkt dat je in een scrabble zak gegraaid hebt, dan is het een goede naam hahaha