Ik mis iets...

Discussie in 'De lounge' gestart door Zwaluw88, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwaluw88

Zwaluw88 Bekend lid

18 okt 2013
    610
    0
    0
    Zeeland
    #1 Zwaluw88, 23 jun 2014
    Laatst bewerkt: 23 jun 2014
    Heb je dat ook wel eens? Dat gevoel dat je iets mist? Dat je niet lekker in je vel zit...

Ik dacht eerst dat het mijn hormonen waren. Maar nu ik 2 maanden na de bevalling ben, kom ik erachter dat het binnen zitten... elke dag een rondje lopen met de kleine en geen sociaal contact hebben... mij aan het opbreken is. Heb geen vrienden
    Wil ze wel dolgraag maken, maar hier in de buurt wonen niet mijn soort mensen, dus daar klikt het niet mee..

Mijn man zn vrienden, daar kan ik het echt niet mee vinden, zijn te kinderachtig. (Zelf ben ik 25.. maar hun hangen qua gedrag nog in de puberteit...)

Het is rot, wordt er heel onzeker door. Ligt het aan mij??? Wat doe ik fout.... ik ben mijn vrienden kwijtgeraakt in een vervelende periode... waren blijkbaar geen echte vrienden.

Over een maandje ga ik beginnen om naar de sportschool te gaan. Wie weet hoe dat loopt :).

Wat ik met dit verhaal wil bereiken? Niks... ik moet het gewoon even kwijt.... en waar kan dat beter dan op een forum...

Thnx voor het lezen! Als iemand nog tips heeft???

2. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    Misschien een idee maar een kruipgroep in de buurt ?

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Oww ja ik begrijp je wel. Ik ben blij dat ik weer terug werk heb. Wel lange dagen omdat ik werk tot 22u dus weinig rust maar even een andere omgeving doet goed.
    Ik werk parttime 4 dagen van 18-22u en 1 dag van 08 tot 14u.
    Het heeft me veel geholpen, alleen mis ik nu nog vrienden maar ik ken hier niemand en ben niet goed in contact leggen

4. Zwaluw88

Zwaluw88 Bekend lid

18 okt 2013
    610
    0
    0
    Zeeland
    Ooohjaaa een kruipgroep! Wat leuk!!! Thnxxx

Jaaa ik zit nog in me verlof... kan niet wachten om weer aan het werk te gaan.. weer onder de mensen te komen.

5. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Ik ken het.. verschrikkelijk! Ik ben nu 5 weken geleden bevallen en ben altijd of thuis, of naar de supermarkt of weg met baby en mn vriend. Er komt elke dag wel kraamvisite langs maar ik voel e echt doelloos zo hele dagen thuis.
    Vrijdag appte ik mn moeder dat ik na 4 dagen (kraampjes dus) non-stop huilen echt zat was en toen appte ze: zal ik m morgen een paar uurtjes meenemen? Nou, heeeeeerlijk!
    Lekker van 11 tot 17 zonder baby. Uitgebreid douchen, nagels lakken, make-uppen, eendjes voeren, opruimen, boodschapjes, stad in, terrasje.
    Savonds kwamen schoonouders oppassen en konden wij naar een verjaardagsbarbeque.
    Ik wilde eigenlijk nooit mensen vragen op te passen (want onze baby is onze verantwoordelijkheid) maar onze familie en vrienden vinden het heerlijk voor een paar uurtjes en ook wij hebben enorm genoten die paar uur, dat ga ik vaker doen!
    Ik ben ook echt blij als ik weer ga werken, dat ritje met het ov naar het werk toe met muziek in mn oortjes is al een uitstapje!
    Wij hebben nu een oppas voor in juli (festival van een dag) en een weekend weg tegoed en eind volgende maand heb ik mn virend medegedeeld dat 21 juli de baby voor hem is en ik met vriendinnen naar een festival ga.
    Vriend zeurt elke keer dat hij wel 36uur werkt en dan geen zin heeft in die ene fles en luier 9de andere 6 doe ik). Nou pech, elke dag thuis met een baby is echt niet alleen ontspannen!

Ik heb trouwens genoeg vriendinnen en vrienden die langskomen maarja dat is ook maar een uurtje en weer hier thuis. Ik neem zoontje ook mee naar t park met mooi weer en iedereen wil dan wel voor m zorgen(wel allemaal bekenden), super fijn!

Deel Deze Pagina