Goedemorgen meiden, Ik zit nu 12,5 dag na pregnyl en 11 dagen na de IUI. De pregnyl heb ik er uit getest en heb nu deze test. Volgensmij is die negatief maar wil ik gewoon wat zien. Kunnen jullie me ff helpen? (Ik heb de foto ff wat donkerder gemaakt) X Monique
Ik zie hem hoor!! Zonder al te veel moeite.. heb je misschien ook een andere foto met normale belichting?.
Bedankt allemaal, het kan ook wel een schaduwlijntje zijn inderdaad. Blehh onzekerheid haha. Hierbij de originele foto.
Ik twijfel of ik wel wat zie of niet op deze foto. En ben best wel een goede tuurder al zeg ik het zelf. Maar niet getreurd het kan echt nog alle kanten op. Welke data heb je gespoten en hoelaat? En welke datum was je Iui ? Ik had namelijk op 12 dpo pas een heeeeeel licht tuur streepje, en vermoedelijk rond 9 dpo pas me innesteling gehad.
Op je eerste foto zie ik het, op je tweede niet, maar zolang jij hem maar ziet.. (over )morgen zou je dan al een duidelijker streepje kunnen hebben
Ik ben hier nooit zo goed in, maar ik hoop dat hij er staat over een paar dagen hopelijk een duidelijke streep!
Ik twijfel of ik wat zie op je orginele foto. Duim iig voor je, dat je morgen of overmorgen een duidelijkere test mag hebben.
Ik heb ook even gestuurd. De eerste is wel duidelijker dan de tweede máár zie op beide foto's een tuurstreepjes! Spannend!