Vanochtend echo gehad, na al onduidelijkheden over termijn eerder. Vruchtje nu duidelijk en mét kloppend hartje, op de juiste termijn 7 weken. Vruchtzakje groter: 8 weken. Dat op zich al gek. Want vorie week was die nog precies op termijn van 5+6. Nou zat er in/borreltje het vruchtzakje een vlek die de gynaecoloog niet kon plaatsen. Mogelijk een rest van een tweeling, of een bloeduitstorting. Hieronder de echo. Nou was het niet uit elke hoek zo grijs, soms ook een als een zwart leeg vruchtzakje. Iemand die dit herkent? Maak me toch wat zorgen. Al heeft de gynaecoloog hier niet echt uitspraak over gedaan. Alleen dat ik over 2 weken weer moet komen voor weer echo.
Het is dus echt vele malen groter dat het vruchtje? Dan denk ik niet dat de rest van een tweeling is. Het zit ook in de vruchtzak, anders had ik zitten denken aan een hematoom, maar die zitten volgens mij nooit in de vruchtzak. Zat dit er nog niet bij de vorige echo? Ik hoop dat je over 2 weken duidelijkheid hebt.
Nee toen zat het er nog niet, was slechts week geleden...Gekke is ook dat vruchtzakje toen 6 weken was, nu weer later 8 weken... dus heb idd idee dat het "ruimte maakt" voor de extra vlek.... Hopen dat het volgende keer weg is....