wat vinden jullie erg lekker bij de aldi of lidl? Ik haal al best veel,maar zou ook graag de pannekoekmix enzo proberen,is die ook lekker?,en de koffie ?
Hmm ik haal er gerookte zalm Verder niks want ik ben te lui om voor de 'gewone' boodschappen naar 2 winkels te gaan
Ik haal er eigenlijk best veel, maar pannenkoekenmix heb ik nog nooit meegebracht. Volgens mij is er evenveel werk aan dan dat je snel even zelf het deeg maakt. En ik vind eigenlijk onze pannenkoeken lekkerder... Maar da's smaak natuurlijk. Koffie drink ik niet... @ skatje: ik winkel in 3 supermarkten! Aldi en Delhaize in België en Jumbo in Nederland. Daar zijn een aantal dingen veel goedkoper als hier. Ik heb dan wel het voordeel dat ik kort bij de grens woon.
Ik kom 1 keer in de maand bij de lidl, ik haal daar eigenlijk niet zo heel veel. Meestal alleen cola, luiers en vlees. Verder nog wel eens groente en fruit. Ik heb net als skatje niet zoveel zin om in 2 winkels boodschappen te doen, maar omdat ik de cola en luiers goed vind ga ik er toch af en toe heen om wat in te slaan.
wij halen bijna alles bij aldi en lidl. De groenten bij lidl zijn altijd erg goed en vers. pannekoekenmix heb ik nog niet gepakt die maakt mijn man zelf Af en toe halen we iets bij albert heijn ofzo wat ze bij lidl of aldi niet hebben of wat ik dan direct vanuit mijn werk haal.
de pannekoekenmix van de aldi is goed te eten hoor. het zijn alleen zulke grote dozen dat dan van weer jammer. momanteel gaan wij voor alle booschappen de grens over het scheeld mij teveel met hier. koffie drinken we niet dus daar kunnen we geen oordeel over geven maar zoals mijn oma zweerd erbij. @skatje waar haal je de rest bij de c1000? hahaha
Luiers, wc-papier, makeupremoverwatjes, groente, fruit, schoolkoeken, sap, vlees, yoghurt, toetjes.... Je kunt beter vragen wat ik er NIET haal
Pannekoekenmix bij de lidl vandaan vond ik heel erg zoet. Ik had zo'n kant en klare fles (alleen melk toevoegen) Maar daar haal je maar 6 pannekoeken uit.
Bij de Lidl komen we eigenlijk niet. Maar Aldi wel, daar halen we de koffiepads weg, darkroasted vinden wij heel goed. Verder wc-papier, keukenrol, vleeswaren, kaas, vlees eigenlijk best wel veel. Dingen die ze daar niet hebben halen we bij Jumbo, zitten naast elkaar.
Bij de Aldi zijn de rijstwafels met yoghurt super lekker. Ook haal ik er vaker de perzik/ sinaasappel nectar.
Tja, nouja eigenlijk gaat mijn moeder er heen.... Maar wat wij er weghalen, en wat ik errug lekker vind haha - Visfilets, in die zilveren bakjes met zo'n sausje er bovenop.. verschillende smaken, echt jammiee! - kipcordonbleu's, uit de diepvries, zijn ook heerlijk met echte kipfilet - Fruit, mandarijntjes en bananen... - Yoghurt, toetjes - De brie van de aldi, en de knoflookkruidenkaas. - Frisdrank - Ijsthee van de aldi - Melk - Koekjes Enn.. tja voor de rest, haha weet zo niet! maar meestal hebben we flink wat daarweg dus eigenlijk de nodige dingen wel.. alleen brood halen we er niet weg.
als ik bij de aldi ben haal ik vooral veel chocola en koekjes, die zijn echt veel beter dan de Nederlandse A merken. Maar goed, ik kom er dus nooit
Wij halen ál onze boodschappen bij de Aldi en de Lidl en 't is afhankelijk van de prijs of de kwaliteit welk product we waar halen. Cola halen we bijv. bij de Lidl en kaas juist weer bij de Aldi... Uiteraard struinen we omgeving wel af naar aanbiedingen vlees of groenten, dus dat halen we nog wel eens ergens anders, maar in principe zien we eigenlijk niet zo vaak een andere supermarkt van binnen...
Hmm, wat haal ik bij de Aldi: - luiers - melk - vruchtensappen - eiersalade, - filet american - vlees - pannekoekmix ( is 1 doos voor 6 keer, of 3 keer als je dubbele zakjes doet) - wc papier - koek en snoep - pizza's. Eigenlijk halen we zowat alles bij de aldi.. Alleen de kaas vinden we daar niet lekker. Die halen we bij de super de boer...
Hihi ja mee eens. Aldi is Duits. In duitsland zijn ze erg goed in koekjes en chocola, net als Oostenrijk en Zwitserland.
wij halen vrijwel alles bij de lidl, puur omdat het ons ten eerste financieel wat beter uitkomt en omdat ik de producten gewoon goed vind ... Ik haal alleen geen cola en luiers bij de Lidl, vind ik niet te zuipen en de luiers vind ik stinken na 1 plasje ... maar voor de rest haal ik alles .. ik heb wel eens de kant en klare pannenkoeken mix van de lidl gebruikt, tja ik was er niet echt weg van zoet en er kwamen heel weinig pannenkoeken uit dat beetje mix maar ik vind ze dan ook gewoon het lekkerst als de mix zoals vroeger nog met melk en eieren word gemaakt, zoals oma het altijd deed ..
Ik probeer regelmatig mijn boodschappen bij de Lild te halen, vooral als ik weer eens aan het budgetteren ben De groente en fruit vind ik altijd prima daar! Ook zuivelproducten zijn goed. Ze hebben of hadden,want de laatste keren kon ik hem niet vinden, hele lekkere koffie bij de LIDL, het gaat om een zwart blik met rode opdruk en een zwart dekseltje. Het is voorgemalen koffie. Caffe Espresso staat erop van Balarom. Erg goed van smaak, kreeg steeds de vraag waar ik die koffie vandaan had. Ik ben dus altijd wel tevreden en voor hetzelfde geld (rond de 60 euro) hebben we bij LIDL vaak 4 tassen en bij AH 2. Nadeel blijft dat ze bepaalde dingen niet in het asortiment hebben en dat je dan toch nog naar een andere super moet...(Lui he? ) Groet Snoozie
Aldi kom ik nooit, maar bij de Lidl met enige regelmaat. Groente hebben ze vaak voor een leuke prijs en mooi vers. En, zeer belangrijk en ver uit het lekkerste van alle merken : Naturel chips van Lidl! Die is zoooooo lekker (zout!!)
Hoi, wij doen 1 keer in de week boodschappen, eerst bij de aldi en wat ze daar dan niet hebebn bij de Jumbo. Bij de aldi alle huishoudspullen, wc papier, sap, bronwater, yoghurt, snoetenpoetsers, billendoekjes en dingen in blik, bij de jumbo alle versspullen, kaas en brood. Luiers hebbenw e vaak de goedkoopste van de Plus voor overdag (moltex) en 's nachts een pamper, maar nu laatst bij de makro veel pampers gehaald. En hoorde dat de aldi luiers ook goed zijn, dus als we door de voorraad heen zijn die maar n's proberen. O ja, bij de aldi vind ik ook die vis lekker die je in de oven kunt doen (soort Iglo visquisine maar dan nagemaakt) Vlees hebben ze bij ons alleen maar uit de diepvries, dus dat halen we daar niet, minder lekker. (maar moet jullie opiechten dat ik nog nooit veel ervan geprobeerd heb hoor!) Eens doen... Groetjes!
Chips, koekjes (áls we die al halen), diepvriesvlees+vis, frietjes, al het drinken, toilet + keukenpapier en sinds gister ook nagellak want TJEEZ wat is die fijn!! Komen er helaas niet zo vaak omdat hij te ver weg ligt, maar als we er komen gaat de auto dus ook VOL mee naar huis