We kennen allemaal de bekende campings de paal, kleine wolf noem maar op wie heeft pareltjes? Campings voor kinderen van 9-14 jaar ? zag net si-es-an maar denk dat die niets is voor de oudste
Misschien een ASCI of ANWB campingboek aanschaffen? Daar staan een paar duizend campings in door heel Europa, met alle voorzieningen op een rijtje: ideaal!
- Torentjeshoek - Horstmannsbos - Wildhoeve - Leemcule - Witterzomer Alhoewel ik niet zeker weet of't allemaal wat is voor een 14 jarige. Laatste 3 wel denk ik, die zijn weer net iets groter.
Wat zoek je in een camping? Veel vertier, animatie, zwembaden met glijbaan etc? Of juist rust en natuur? Of sportief met tennisbanen sportvelden etc? Wat vinden je kinderen leuk? De site van acsi vind ik altijd heel fijn zoeken. Zelf hebben wij in 2021 heel fijn gekampeerd op camping de watertoren. De kinderen waren toen 8 en 12. Leuke speeltuin en sportvelden. Klein zwembadje. En fijn restaurantje. Midden in de natuur. En leuke omgeving (zuid Limburgse heuvels) Komend jaar gaan we naar camping kogerstrand. Zee en gezellig badplaatsje. En verder duinen, fietsroutes en ons geliefde eiland Texel. Dus zovel de puber als de pre-puber en ouders zitten goed. Nog geen idee hoe de camping verder is.
Middelgroot/groot Binnenzwembad evt buiten zwembad Animatie idd en vertier voor 12 jarige Restaurant met terras die watertoren klinkt leuk
Die was ook heel leuk. Geen binnenzwembad hoor. Echt klein zwembadje buiten. Maakte toen niks uit. Wij stonden er in de slechtste zomer ooit. https://www.dewatertoren.nl/ Tip voor uitjes daar: schutterspark, wandelen, discovery museum, drielandenpunt, Valkenburg, Maastricht, dierentuin Gaiapark
Misschien camping de schatberg? Is een combi van europarcs en landal. Kun je volgens mij ook kamperen. Het heeft een binnen en buitenzwembad. En een strandje. Binnenspeeltuin is ook leuk voor de kids. Wij gaan er een aantal heen rondom een studiedag. Vooral omdat het op steenworp afstand van Toverland is.