'Onbenullige' Geluks momentjes!

Discussie in 'De lounge' gestart door Inge88, 20 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Hihi :D Ik hoorde hem roepen vanuit de kamer: "Loes, die hartjes waren zeepjes zeker..?" en toen ik me omdraaide zag ik allemaal blauwe bubbels in zijn mond. Ik kwam niet meer bij!

2. Nati

Nati Niet meer actief

Oh ja, en deze:
    - een hele stapel broeken pakken in een bepaalde maat en er dan achter komen dat alle broeken 1 a 2 maten KLEINER moeten!!
    - een leuk liedje op de radio

3. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Leuke reacties dames! Meer :D

Ik had er vanmorgen eentje. Na een lange vermoeiende nacht waarbij dochter vaak wakker was (buikpijn) stelde mijn zus voor om haar er 's ochtends uit te halen aan te kleden e.d. zodat ik ook even rustig op kon starten :D Mijn vriend is er alleen in het weekend en ivm het nieuwe huis logeren we tijdelijk bij mijn zus. Heerlijk was dat!

4. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Dat normaal gesproken het snoer van de stofzuiger niet meer wilt oprollen en wanneer je midden in de nesteldrang zit het snoer spontaan helemaal oprolt!! :D Zo'n hekel aan als ie niet oprolt!

5. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Toch over mijn zoontje. Sorry TS:D
    Meneer is niet de snelste met de ontwikkeling van zijn grove motoriek (zeg maar rustig, hij is langzaam). Maar vanochtend om half 8, na zijn ontbijt, lag hij lekker te spelen op de grond. En zie ik hem toch ineens zichzelf vooruit trekken! Alleen met zn armpjes, de beentjes doen nog niks. Maar toch! Hij komt vooruit! Een paar keer achter elkaar zelfs, dus geen toeval. Ik was ZO trots! Het begin is er!! Nog even en ik heb ook zo'n bandietje die de woonkamer terroriseert. ik kan niet wachten!

En over de onbenullige momentjes... eerst zien dat je favoriete chocolaatje uit het assortiment gaan bij de supermarkt... en een week later ineens weer een hele voorraad zien staan! INSLAAN!
    Thuiskomen en je vriend heeft al gestofzuigd, gedweild en gekookt, en er staat een glas van je favo vruchtensap voor je klaar.

6. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Ben je gek! Ook die momentjes mogen genoemd worden :D Dat is zeker iets om trots op te zijn!

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Als je 's avonds na het werk thuis komt en je man heeft al drinken en iets lekkers klaar staan.
    Of als je dan naar bed gaat en je dochter heeft het bed voorverwarmd, heerlijk zo'n lekker warm bed.

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

In de auto zitten en mijn man onderweg tegenkomen.. dat blijf ik zo leuk vinden! hihi

Groot maar totaal onbenullig geluksmoment een aantal maanden geleden... ik ontdek dat Ben & Jerry's Karamelsutra terug is op de markt.. MMMMMMMH!

een lief vriendinnetje die een kaart stuurt omdat ik een vmk heb gehad. Zo lief

9. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    mijn dochter heel hard in winkel roept...mama...ik hou van jou!
    je moet de mensen dan eens horen :)

de klant voor je de mini's van de ah niet hoeft en ik ze spontaan in m'n handen krijg gedrukt :D

ik weer eens prijs heb met mijn prijsvragen en de postbode een pakketje komt brengen :)

10. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Dat mijn man voor me naar de supermarkt gaat (wat echt uniek is!!)
    Terug komt met een bosje bloemen omdat ik niet lekker in mijn vel zit..
    Daar kan ik echt van genieten want ik krijg echt 1 keer per jaar bloemen ofzo

En het valentijnskaartje van een vriendinnetje omdat ze me zo'n goede vriendin vind.

11. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    More?? :D

12. Tikkel

Tikkel Lid

21 feb 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje die rustig zit te kleuren en uit het niets: Mama ik vind je lief zegt. Zooo schattig!

13. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Extra kortingsstickers gebruiken bij de hema door 3x naar binnen te gaan en steeds af te rekenen bij een andere kassa LOL

Een schone was die ruikt naar robijn lavendel of good old "groene" biotex!!

De geur van gemaait gras in de zomer!

Een wasdroger van je man krijgen en je eindelijk dat wasrek na ruim 6 jaar een schop onder zn kont geven!!

14. singa

singa Niet meer actief

Op je werk komen en dan tot de ontdekking komen dat je collega dat rotklusje waar je al een tijdje tegen aan hikt heeft opgeknapt.

Of ald blijkt dat je die week maar 1 dag ver weg moet om te werken ipv 2 dagen. Dus maar 1 dag laat thuis en alleen moeten eten.

15. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Een bakje verse goulash naar mijn vader brengen en hij die daar superblij mee is.

Vanmiddag naar de stad geweest en toen ik terugkwam mijn man die naast me stond te zeuren 'Kusje kusje kusje, Loesjeeeee kusje kusje, ik wil een kusjeeeeee' Hij had me gemist :)

En vanochtend, toen mijn man de vroege had kwam de oudste hond lekker tegen me aan knuffelen onder de dekens. Net zo'n straalkacheltje :) De jongste hond gaat standaard bij mijn knieholtes liggen. Trouwe beestjes <3

16. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Gisteren vl. gesmst en boodschappen gedaan om vandaag spaghetti carbonara te eten. Wijst hij me er vanmorgen om 7 uur op: 'we hebben om 18.45 gereserveerd hé?!'

Ahhh, dat was echt zo'n momentje voor me. Nog half slaperig beseffen dat ik vandaag helemaal niet hoef te koken!

17. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Boodschappen doen terwijl het takkedruk is bij de winkels. Alle parkeerplaatsen bezet, iedereen rijdt rondjes en dus ook ik... En OPEENS draait er voor mijn neus een auto een vak uit waardoor ik een prachtig plekje voor de deur heb. Heerlijk, dan stap ik echt met zo'n zaligmakende glimlach de auto uit :D

En toch eentje van dochter hoor, ik mag haar niet overslaan ;)
    Als ze me aait en ik vraag of ze me lief vindt, dan zegt ze ja, omhelst ze me heel stevig, begint te trappelen met haar beentjes en zegt dan "mmmm". Dan smelt ik!

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Als er een extra kassa open gaat, er mensen ineens bij die kassa gaan staan terwijl ze de mensen die langer in de rij stonden bij de andere kassa's niet voor laten gaan.
    En dat de caissière ze dan een veeg uit de pan geeft, dat de andere klanten eerst aan de beurt waren.
    Hahaha, dan lig ik helemaal in een deuk. NET GOED denk ik dan :D

Of mijn gewonnen IPad mini die ineens werd bezorgd, had ik nog niet verwacht!
    Een gratis bosje bloemen bij mijn vaste bloemenkraampje. Heerlijk.

19. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Niet geheel onbenullig (;)), maar mijn positieve test van vanochtend!

20. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    - Cola met ijsblokjes (Vind het zooo lekker als het echt koud is)
    - Het spekrandje van een speklapje afsnijden en die als laatste opeten (ben d'r zo gek op :D)
    - Als er een pakketje aankomt :D (Dikke plus als er ook nog eens geen douanekosten op zitten)

Deel Deze Pagina