'Onbenullige' Geluks momentjes!

Discussie in 'De lounge' gestart door Inge88, 20 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik had zo'n moment afgelopen woensdag. Heb even het verhaaltje van FB gekopieerd want heb geen zin om het weer te moeten typen.:p

Wat kan ik toch gelukkig worden van zoiets kleins als dit. Gisteravond zat er een vreemde kat bij de achterdeur te blèren omdat hij onwijze honger had. Ik heb gelijk op de site van Amivedi gekeken of hij vermist werd. Echter stond hij aangemeld als een gevonden kat een straat verderop. Na een klein buurtonderzoek blijkt dat de kat al wekenlang aan het rondzwerven is in ons blok. Manlief wilde hem niet in huis hebben maar omdat het ging vriezen heb ik hem in de schuur opgesloten met water, brokken, kattenbak en een kussen om op te liggen. Vanmorgen ben ik met de kat naar de dierenarts geweest en hij bleek gechipt. De eigenaar van de kat was toevallig de bestuurder van de Dierenambu van onze dierenarts. De dierenarts heeft hem gelijk gebeld en hij was helemaal verrast want, Duvel zoals hij heet, was al 5 maanden zoek. Heb de kat gelijk bij de dierenarts achter gelaten en de gelukkige eigenaar gaat hem straks ophalen. Zo fijn als een kat gechipt is. Ben blij dat ik de moeite heb genomen om te checken of hij gechipt was. Zo konden baasje en poes weer met elkaar herenigd worden.:)

2. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Gefeliciteerd!! :D

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

#63 Ons Kleintje, 24 feb 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 feb 2013
    dat mijn oudste gisteren zo leuk heeft gespeeld met 2 kindjes op een verjaardag en dat we vaker met ze gaan afspreken :)

en dat de tweeling zo schattig aan het kletsen was vanochtend en dat ze blij zijn als ik ze kom aankleden en verschonen en zo vrolijk zijn, dan ben ik ontzettend gelukkig!

dat de buurvrouw ineens die gekke boom gaat snoeien die tegen ons hek aanstaat, waarvan ik me zorgen aan het maken was dat ze hem heel groot ging laten worden. Haleluja!:):):)

4. Ons Kleintje

wat leuk! gefeliciteerd!

5. Ons Kleintje

lief

6. Ons Kleintje

ik bedenk me ineens nog1
    wanneer je wakker wordt en de badkamer instapt, en hij is ineens helemaal gepoetst, en je was vergeten dat je de avond daarvoor ineens enthousiast aan de slag bent geweest :)
    en nog dagen daarna genieten van de megaschone witte wc zonder aanslag.:D

7. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Thanks peace en onskleintje!

Op de zondagochtend lekker rustig opstaan en broodjes uit de oven als ontbijt :)

8. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    mijn geluks momentje van de week was dat we ik dacht samen met de kinderen te gaan ontbijten bij de hema voor euro...

dacht je dat ze bleven zitten... nee hoor ... dat ze gingen eten... pff nee ook niet !! dochterlief bleef op een gegeven moment zitten en at een beetje... maar zoon bleef maar rondjes rennen.

toen ik op een gegeven moment zeg : NAAM en nu is het afgelopen ik vind het niet zo lief dat je nu niet luisterd naar mama en ik wil dat je nu gaat zitten.

hij kijkt me aan.. en hij roept opeens hard genoeg dat iedereen het kon horen : nou mama.... als je maar weet dat ik jou altijd wel lief vind dan !!

njaaaaa dan kun je toch niet meer boos zijn.... echt zo schattig :p

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik mag de stem van een 'side character' inspreken voor een spel! :D (Verder geen officiele uitgave o.i.d. hoor, maar wel een enorm en veelbekeken fanproject, dus ben helemaal in m'n nopjes haha :p)

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Dat we gisteravond in de auto zitten met z'n viertjes.. De oudste van 3,5 is in slaap gevallen. Ik kijk de kleinste aan van 1,5, die wijst naar zijn broer: 'daar'! Ja, zeg ik, je broer slaapt! En dat dat kleine moppie zijn vingertje tegen zijn mond legt en zegt: 'shhhhht!'

<3

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vond net 10 euro in het tussenvak van de auto :D

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Een leeg huis..... heerlijk

13. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Meestal als ons dochtertje voor 7 uur wakker is, pakken we haar en leggen we haar nog eventjes lekker tussen ons in..

Vorige week dus ook, mijn vriend loopt naar haar kamertje en neemt haar mee naar onze kamer.. Ik was nog heel slaperig en hoorde dat lieve meisje zeggen hallo mama, wakkuh wojuhhh.. Daarna gaat ze me heel lief aaien en zegt ze mama lief!!!

En afgelopen zaterdag waren we samen aan het spelen op de grond. En op een gegeven moment kreeg ik een beetje pijn in mijn rug.. Dus zeg ik tegen mijn dochtertje " mama gaat eventjes staan, ik heb een beetje pijn in mijn rug" Waarop mijn dochtertje gaat staan, over mijn rug aait en een kusje geeft! Ahh mama

De rugpijn was ook direct over :)

14. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    de afstandsbediening terugvinden na een week zappen met de knopjes op de tv. :D
    Waar hij lag? In een verhuisdoos. Ja, die ene die ik samen met Tygo heb ingepakt dus. Meneer is íets te enhousiast geweest... zucht.

15. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Mijn moeder die vanochtend belt: kom je vanavond hier eten met Sven?
    Ja tuurlijk!

Net de koelkast grondig schoongemaakt. Elke keer dat die deur dan open gaat is een geluksmomentje. Heerlijk als t zo schoon is!

16. Chaii

Chaii Niet meer actief

Als mijn jongste van 10 weken een scheetje laat :p

17. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Dat je lekker binnen mag blijven en niet de kou in hoeft te gaan met je 2 kleintjes om je oudste dochter naar school brengen en te halen!

Vanochtend ging ze mee met de 12jarige dochter van mijn schoonvader en om 12.00 nam ze haar mee naar huis (we wonen in dezelfde flat). Ik dacht nu moet ik toch de kou in om haar weer naar school te brengen, we hadden alles aan gedaan, Maar toen belde mijn stief schoonmoeder dat zij mijn en haar dochter naar school zou brengen. En vervolgens om 14.50 dacht ik nu moet ik toch echt zelf gaan, we waren helemaal klaar om naar te buiten gaan maar toen belde mijn vriendin dat ze mijn dochter mee zou nemen van school samen met haar dochter :D

Deel Deze Pagina