ik ben op zoek naar leuke tips voor cadeautjes voor mijn dochter haar 3e verjaardag. Kom maar op met de tips!
Klein step, zoals deze: K3 Step met 3 wielen online kopen? | Studio 100 Webshop Een huis van My Little Pony: http://www.vanderdoelen-speelgoed.nl/my-little-pony/1622-my-little-pony-pinkie-pie-speelhuis.html Duplo Een spelletje
Of inderdaad een poppenbuggy, zoals Sandraske zegt. Of: - een poppenstoel - een verkleedjurk - een poppenbed - een mooie pop met luiers, kleding, flesjes, etc. - een draagstoeltje voor de pop - een mooie, houten trein (van bijvoorbeeld Brio) - een speeltent (Hema heeft leuke tentjes) - een winkelwagentje, kassa, winkelspulletjes - een plastic theeservies (erg leuk met ranja erin!)
waterplay fiets skippiekoe spel-knappe koppen spel- boomgaardje bambino loco zoekboek nagellak portomonnee (winkeltje spelen en we gaan vaak naar rommelmarkten dan krijgt ze 50 ct of 1 euro erin) pop die kan plassen knikkerbaan muziek cd's tentje (tafeltent vind ik zelf erg leuk) speldjes en andere haardingen of als je al veel speelgoed hebt: - nieuwe schoenen - dekbedovertrek - tuinstoeltje - zwembad voor in de tuin - zandbak
Mijn meisje kreeg voor haar derde verjaardag: - Een hamsterkooi met hamstertje (wilde ze zelf graag hebben) - Een speelhuis/Dierenwinkel van Littlest Petshop met diverse figuurtjes - Een roze draagbare cd speler voor haar luistersprookjes en kinder house cd´s. (groot succes!) - Een schommel - Hello Kitty blokken.
Strijkkralen Verkleedkleding Kralen en elastiek om kettingen en armbanden mee te maken Knutselsetjes (stenen schilderen, schatkistje maken en versieren) K3 Karaoke
Vorig jaar heeft ze met 2e verjaardag al een hele poppenuitset gehad, omdat de week erna haar borertje kwam. Denk ook zeker dat we de lego wat gaan uitbreiden met een trein of prinsessenset. Step wil ze ook heel graag, dus die staat al bovenaan en een skippybal.Zal me ook eens verdiepen in de spelletjes.