Wat ik net toch heb meegemaakt.... Een paar weken geleden heb ik rolgordijnen op mp verkocht. Mw. heeft ze persoonlijk gezien en opgehaald. Word ik net gebeld.... Ze heeft niets aan de gordijnen want: - ze zijn uit de mode (had dat eerder bedacht) - ze zijn zo dun (heb je toch ook kunnen zien) - ze kan geen onderdelen die ze erbij wil hebben meer bestellen (haar probleem, maar goed, heb net even op internet gekeken en ze zijn gewoon overal te bestellen) - de montage-onderdelen zijn niet goed. (Volgens mij wel, maar zal het straks voor de zekerheid aan mijn man vragen). Ik denk zelf dat die gordijnen gewoon niet passen of dat ze niet snapt hoe het moet. Dus volgens mw. wil ze ze naar mij terugsturen en wil ze haar geld terug. Oké, als ze dat wil, kan dat, maar ik moet volgens haar dan de verzendkosten betalen. Ja, dááág! Ik heb haar beloofd nog even bij mijn man na te vragen hoe ze gemonteerd moeten worden en zal haar daarover wel terugbellen. Maar verder doe ik echt niets. Ik wilde even van me afschrijven... bedankt voor het lezen!
Haha, het was het proberen waard Ik zou idd nog even antwoorden op de montage en haar daarna veel plezier wensen met dr nieuwe gordijnen
ehm tja bij mij is het garantie tot de deur ik zou dus niet akkoord gaan met geld terug of wat dan ook
Ik zou ze niet eens terug nemen. Kopen is kopen ik ben geen winkel. Ze mogen alles zien en komen maar meenemen is weg is weg
Die is gek. Je bent toch geen grote webwinkel met gratis retourzending Laat haar die gordijnen maar lekker zelf houden en als ze ze niet wilt, verkoopt zij ze maar weer door op marktplaats.
Mevrouw heeft een probleem en niet jij. Ik zou het ook never terug nemen. Ze heeft ze gezien en kunnen voelen. Ik zou dit heel duidelijk maken en desnoods haar nummer blokkeren.
Bedankt voor jullie reacties.... En van dat nummer blokkeren is ook een goede tip als ze bezig blijft.
Ik zou ze zeker niet terug nemen, als ze bij je thuis ie geweest en ze heeft kunnen bekijken dan had ze die dingen van tevoren kunnen incalculeren. Is volgens mij gewoon een smoes omdat ze niet goed passen, misschien de verkeerde maat of zo maar dat is haar probleem en niet die van jou hoor. Ik zou duidelijk maken dat je niet aan geld terug doet en dat ze je met rust moet laten.
O jee, ik zou uberhaupt niks terugnemen. Ik zet dat zelfs in advertenties. Klaar hoor, zeker als het opgehaald is! Wat een onzin :x
Een paar weken geleden? Nou, die mag ze houden van mij. Dan had ze dat thuis moeten checken, maar eigenlijk had ze dat bij de koop moeten checken. De redenen die zij geeft zijn gewoon smoesjes die de echte reden verdoezelen, zoals je zelf ook al vermoed. Garantie tot aan de deur. Mocht iemand ooit servies van mij overnemen, maar die struikelt over het stoepje bij de parkeerplaats is het ook jammer maar helaas. Dat is het risico van MP, mocht je garantie willen moet je bij een winkel shoppen. Bij MP ben je nu eenmaal afhankelijk van de welwillendheid van de verkoper, maar rechten heb je niet. Maar daarom koop ik ook zelden iets bij MP, alleen als ik het heb gezien en ik moet het erg graag willen. Ik zou wel even mailen/bellen over de montage en ze daarmee veel succes wensen.
Ik zou het zeker niet terugnemen. Je bent geen webwinkel. Garantie tot aan de deur, tenzij er echt iets niet goed is wat ze niet direct had kunnen weten (stel dat de bevestigingsmaterialen niet goed/compleet zouden zijn) Uit de mode... Die is leuk
ik vind wel dat je hier heel netjes mee omgaat eigenlijk vooral dat je even aan je man wilt vragen hoe ze gemonteerd moeten worden erg vriendelijk, maar inderdaad garantie tot de deur en kopen is kopen
Grapjas, die mevrouw! Ik zou haar vragen over montage en onderdelen bestellen beantwoorden en daarbij aangeven dat het voor jou zo afgesloten is. Dit had ze moeten bedenken voor ze iets op MP ging kopen.
Zeker niet terugnemen, dan had ze ze nieuw moeten kopen, hoe bedenkt die vrouw het Ik zou ook aangeven dat als ze je lastig blijft vallen je een melding gaat maken bij marktplaats. Weet niet of dat kan hoor maar misschien schrikt ze er van. Wat een g@k...