Onbeschoft behandelt bij de dirk. Meningen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Naat1985, 19 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puissant

puissant Niet meer actief

Klacht indienen! Als het antwoord niet naar wens is zou ik het via social media spelen.

Dit dus!!! Wow wat een onrecht zeg!!!! Wel heel beroerd voor alle moeders die hun kind hiervan drinken geven, het feit dat het in nederland zo lastig is om fatsoenlijk eten te kopen voor je lieveling zeg....

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    In mijn tijd (bijna 7 jaar terug) was juist de kruidvat voeding slecht verkrijgbaar. Filiaal na filiaal afgemoeten om een paar pakken. pff als ik daar nog aan denk. IK ben toen juist overgestapt naar friso, want dat was destijds overal verkrijgbaar

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.328
    10.294
    113

Gelukkig nu niet, kan zonder dat iemand er wat van zegt meerdere pakken meenemen.

4. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Misschien een idee om buiten de klacht bij het filiaal en hoofdkantoor dit ook eens voor te leggen aan nutrilon?
    Het is immers hun product waar problemen mee zijn, ik zou er als producent toch niet heel erg happy van worden als de verkopers van mijn product zo ermee omgingen, zeker aangezien ze niet de enigste zijn die babyvoeding produceren. En als ze het bij jouw doen, doen ze het waarschijnlijk ook bij anderen...
    Misschien kunnen de 'voedingsdeskundigen' hier op het forum er iets mee aangezien die bij nutrilon horen?

5. misa

misa Niet meer actief

Tja zou jij die chinezen (overheid) geloven als het om jouw kind gaat?

6. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Ik snap het niet helemaal.. Waarom zou je geen nutrilon mogen kopen, al zou je t gister al gekocht hebben? Wat voor reden heeft dat?

7. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Blijf wel verbaasd over dat nutrilon gedoe. Als het zo slecht te krijgen is, zou ik direct overstappen. En als het echt blijkt dat baby tegen geen enkel ander merk kan, dan pas zou ik gaan jagen op nutrilon. Heb toch wel wat beters te doen!
    Nou hebben wij altijd kruitvat gebruikt aan het begin en op dit moment krijgt ze opvolgmelk van Hero baby. En dat is ook alleen omdat ik dat in de supermarkt kan halen en niet speciaal naar kruitvat hoef.

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, inderdaad, daar ook gewoon vertellen wat er is gebeurd. Rare gang van zaken, kan me voorstellen dat je daar een klacht over indient. Gaat die medewerker met de kerstboodschappen soms ook de kerstkransjes enzo uit boodschappenkarren trekken met de mededeling dat er anders niet genoeg is voor de anderen? Waar hebben zij zwart op wit staan dat jij de volgende dag niet nog een pak mag kopen?

9. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Helaas is het zo dat verkopers altijd mogen weigeren iets te verkopen aan een klant. Dus als er een briefje bij de babyvoedinb schappen staat dat je maar 1 pak nutrilon per week mag kopen, dan is dat zo. Maar klantvriendelijk is het niet.

Deel Deze Pagina