I het kader van: je mooie speeltuin... Wij willen een speelhuisgeval voor in de tuin. dwz huisje met glijbaan en schommel. Ik heb een mooie gezien op speeltoestelnu.nl Heeft iemand hier ervaring mee? Goede service of juist niet en was het huisje goed in elkaar te zetten? Of iemand nog andere goede sites waar je kunt bestellen?
Wij hebben een junglegym, die verkopen ze bij heel veel bouwmarkten, maar ook bij wicky en bijv bij wehkamp. kwaliteit is echt heel goed en de afwerking ook! het is wel echt een werk om zo'n toestel in elkaar te zetten hoor, je krijgt gewoon een pakket met (op maat gezaagd) hout en een hele zak met onderdelen (en een bouwtekening uiteraard ) maar het is wel erg leuk om je toestel steeds te zien 'groeien'
thanx voor de reactie, ka ik weer verder kijken.... Ik zie bouwen wel zitten, maar vriendlief niet zo
Marktplaats! Had bijna bij wehkamp een toestel van Jungle Gym gekocht toen ik ineens bedacht dat ik op marktplaats kon kijken. Heb nu een super leuk toestel met glijbaan en 2 schommels voor 100,-!
Die pakketten waren een tijdje terug bij de praxis echt heel erg goedkoop Ze waren ze er toen aan het uitgooien dus misschien hebben ze nog wel wat..