Ben ik ten huwelijk gevraagd!!!!!!!!!!! Op mijn verjaardag, samen met de kinderen... Het kon niet beter en mooier... Er kwamen geen zinnige woorden meer uit, beide stonden we te huilen. Na acht jaar samen gaan we trouwen.. *zucht.. ik ben echt helemaal in de wolken....*
Dank je wel! Ik moet mezelf wel af en toe blijven knijpen anders geloof ik het niet.. en ja, prachtig verjaardagscadeau! Mooier bestaat niet!
Dat noem ik nog eens een goed bedacht en mooi verjaardagscadeau! En met beide dan ook van harte gefeliciteerd!
Wat gaaf joh. Van harte gefeliciteerd met het voorgenomen huwelijk. Weten jullie al ongeveer een maand of is die vraag een beetje vroeg nu? Het is nog zo vers he, hihi.... En natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag. Maar dat gaat vast wel lukken. Het word vast een verjaardag om nooit te vergeten...
Wat een mooi verjaardagscadeau heb jij/ jullie gekregen! Dubbel gefeliciteerd. En natuurlijk heeeeeel veeeel plezier met alle voorbereidingen voor jullie droomhuwelijk!
Wow wat een mooi verjaardags cadeau! Van harte gefeliciteerd met je huwelijksaanzoek en met je verjaardag natuurlijk!
Wauw! Wat super zeg! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en met dit aanzoek! Geweldig! Lekker van genieten hoor.
Gefelliciteerd met je verjaardag! EEEeennnn gefelliciteerd met je verloving (zo noemen ze dat toch nog? ) Dat het een mooie memorabele dag mag worden en een lang, gelukkig en gezond leven samen!
SUPER! Gefeliciteerd met je verjaardag en verloving. Geniet vandaag maar lekker van je kids en je AANSTAANDE (zoals je dat vanaf vandaag mag noemen, haha) en heel veel geluk samen!
Oh een wat een leuk verjaardagscadeau zeg! Dubbel en dwars gefeliciteerd! En een hele fijne dag vandaag! Xx
Van harte gefeliciteerd, wat onwijs leuk voor je!! En gefeliciteerd met je verjaardag, ik wens je een hele fijne en gezellige dag toe maar dat gaat wel lukken denk ik