nagels en haar

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door iniminie, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ik had bij me eerste en 2de zwangerschap dat mijn nagels en haar enorm hard groeide.
    nu heb ik weer dat mijn nagels erg hard groeien,me haar merk ik nog niet echt.
    normaal knip en vijl ik me nagels om de 2dagen,nu moet ik om de dag knippen en vijlen.
    hebben jullie dat ook,of gehad?

2. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Mijn nagels groeien ook harder dan normaal. Maar mijn haar geloof ik juist minder... ik hoef me minder snel te scheren/epileren : )

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ik heb eindelijk eens een keer mooi vol glanzend haar! Ik heb krullend haar wat normaal snel gaat pluizen, maar daar heb ik nu geen last van! Het groeit ook sneller, heb het in jaren niet zo lang gehad! Nagels is niets veranderd....

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Bij mij vielen jijst me nagels eraf van me voeten toen ze dat zagen hebben ze direct kalktabletten gegeven.

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Mijn nagels groeien erg hard maar dat heeft volgens mij meer te maken met de hoeveelheid yoghurt/kaas die ik nu naar binnen werk.

6. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Het klopt inderdaad dat je nagels en haren harder kunnen groeien tijdens de zwangerschap, dit neemt af na de zwangerschap.

Maar ik las dat je om de dag je nagels vijlt en knipt. Nou is het zo dat je dan je nagelriem stimuleerd om meer aan te maken. Dus ze groeien dan ook sneller. Het zelfde is met elke dag je haren wassen, dan worden ze ook eerder vet.

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik krijg meer haar op mn hoofd, ik heb nu allemaal korte haren ertussen.
    Het schijnt weer uit te vallen na de zwangerschap.

8. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    mijn nagels groeien nog steeds even snel.

me haar groeit wel een stuk sneller ! daar ben ik wel echt blij mee, alleen word me haar ook steeds dikker en ik heb al zo'n dikke bos van mezelf dus daar ben ik wat minder blij mee ;)

Liefs xx

9. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ja dat heb ik ook! Mijn haar groeit echt enorm hard, nu ik zwanger ben! Op zich heb ik van mij zelf al heel dik haar, heb niet het gevoel dat het dikker geworden is, maar het groeit wel harder (op zich best fijn, aangezien de kapper het te kort geknipt heeft ;))

Ook merk ik dat mijn nagels harder groeien, dit vind ik best vervelend, omdat ik een hekel heb aan lange nagels. Ik moet ze nu dus vaker knippen!

Deel Deze Pagina