Vraagje over moeders voor moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mama mus, 12 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama mus

mama mus Actief lid

27 sep 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Ik mag mij na een 1e iui poging(26 oktober) ook aansluiten bij de club!
    Zijn er meerdere dames die mee doen/gaan doen aan moeders voor moeders? Zoja hoe doen jullie dat qua discretie?:(

Als ik me niet vergis wordt er 1x per week een blauwe krat voor de deur gezet. Iedereen weet natuurlijk wat dat betekend. Aangezien ik het nog even voor me wil houden lijkt me dit niet handig.

Hoe doen jullie dat?

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Verplaatst naar zwangerschap.

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik woon in een grote stad dus maak me daar absoluut niet druk om. Je kan afspreken dat je het zelf wegbrengt naar een punt.

4. Groen

Groen Actief lid

12 apr 2013
    443
    394
    63
    Ik heb gevraagd of ze het discreet wilden brengen. Ze werden hier in plastic tas achter de container gezet.

5. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd!

Heb begin dit jaar meegedaan en ook gemeld dat de buren het nog niet mochten weten. Helaas was er weinig privacy, de bezorger stond de flessen midden op straat in de tas te doen. Twijfel dus nog of ik me nu opnieuw aanmeld of als iedereen het straks weet.

6. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hier is een de buurt een depot.
    Afgesproken tot 11 weken zelf wisselen daarna mocht iedereen het weten en toen wisselen voor de deur

7. Lous1982

Lous1982 Actief lid

22 jun 2011
    322
    1
    16
    Docent Nederlands
    Groningen
    Hier in Groningen breng je het krat zelf naar een depot en haal je er een leeg krat uit (deze haal je uit elkaar door het gebruik van labels). Het zijn plekken die niet open en bloot zichtbaar zijn, dus ik vond het heel discreet en het ging prima.

8. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Ik heb ook meegedaan en heb besloten of het zelf weg te brengen en nieuw krat te halen. Was bij mij inde buurt. Op de site kan je volgens mij alle ophaal en afhaal punten zien. Ik heb alleen zodra ik thuis was vezameld niet op t werk dat gaat te ver. Had per week 1 krat vol en dat vond ik meer als genoeg :)

9. GreyhoundLover

GreyhoundLover Actief lid

22 nov 2012
    199
    0
    0
    Gelderland
    Ik bracht de krat bij mijn moeder, woonde erg dichtbij en dat vond ik zelf prettiger zeg maar.

10. GreyhoundLover

GreyhoundLover Actief lid

22 nov 2012
    199
    0
    0
    Gelderland
    :$
    Gefeliciteerd!!!!! (helemaal vergeten)

11. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Waar ik woon wordt niet bezorgd of opgehaald dus ik moest het zelf wegbrengen. Geen probleem; het depot was vlak bij mijn supermarkt achter een apotheek. Lekker anoniem en uit het zicht. Ik heb de volle periode meegedaan en heb het nooit als lastig ervaren.

Gefeliciteerd trouwens :D

12. mama mus

mama mus Actief lid

27 sep 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor alle felicitaties,jullie ook gefeliciteerd!!

Bedankt voor de tips,ik ga dan toch liever voor zelf weg brengen en ophalen. Ik wist niet dat dit ook mogelijk was:D

13. Sempje

Sempje Niet meer actief

Dat deed ik ook.

14. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Bij mij werden de flessen gewisseld op mn thuiswerk-dag. Dan was het gewoon een bezorger die 's morgens aanbelde, daar let niemand op.

Ik vond het veel lastiger wat ik thuis met die flessen deed als er visite kwam die ik het nog niet wilde vertellen.. soms zette ik dan even mn flessen in de schuur, maar voor een hele avond vond ik dat dan weer jammer, want dan loop je ook weer wat opbrengst mis.
    Ik heb van niet een van mijn buren gehoord dat ze wisten dat ik zwanger was omdat ze de flessen gezien hadden, maar wel 3x van visite ;)

15. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Haha ik heb 2 kratten met blauwe flessen en die worden elke week sochtendsovroeg netjes door me vriend voor de deur van ons appartementappartementencomplex neer gezet. Geen haan die dr naar kraait volgens mij haha

16. mama mus

mama mus Actief lid

27 sep 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha lol,nou bij mn vrouw hadden de buren het wel gezien dus vandaar dat ik zoiets heb van ik wil discretie. Ik wil mn kannen boven zetten,loop ik gewoon naar boven om te plassen.

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hier 2 keer meegedaan en wil nu weer mee gaan doen. Ze hebben hier een dingetje waar je ze zelf heen kan brengen en ook weer nieuwe kratten mee kan nemen. Grappig genoeg zag ik wel dat er meer meededen maar nooit iemand tegen gekomen.

18. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Ik heb om die reden niet mee gedaan. Woon in een straatje waar veel mensen opletten en we kennen elkaar aardig goed.
    Wilde het graag geheim houden.

19. Samantha89

Samantha89 Actief lid

2 okt 2011
    376
    0
    0
    Verkoopmedewerkster bij Kruidvat
    Rilland
    Ik heb toen de flessen naar een depot gebracht vlak bij mijn werk.
    Heb me nu weer aangemeld en denk dat ik dat weer zo ga doen.

20. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

9 jul 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ze hebben aan mij gevraagd bij de intake wat ik wil, en daar mijn voortuin heel open is wilde ze het ook wel in de achtertuin zetten. Maar ik heb gewoon voor de deur gekozen. De eerste keer stond hij het ook in tasjes te doen, heb gelijk gezegt dat hij het voor de deur mocht neerzetten. Ik ben zwanger en heel blij, oorden mag het weten :) ik ben donderdag klaar met mvm

Deel Deze Pagina