Hallo allemaal, Een aantal van jullie weten het al maar ik loop sinds begin februari met een gebroken/verschoven stuitbeen. Ik ben sinds half oktober in dienstgekomen bij mijn huidige werkgever. dat ik zo snel zwanger was was een verrassing, ik testte een paar dagen voordat ik daar begon positief. Maargoed, ik heb een half jaar contract wat loopt to 16 april, 30 april ga ik met zwangerschapsverlof. Nu heb ik me vanaf het begin druk gemaakt dat mijn contract niet verlengd zou worden ivm zwangerschap. Maar de boel is veranderd sinds ik ziek thuis ben. Het UWV zou mij vanaf nu gaan uitbetalen. En nu komt het, ik verdien bij mijn huidige werkgever ongeveer de helft van wat ik daarvoor verdiende. Het UWV neemt het gemiddelde van heel 2006 om een berekening te maken van het geld wat ik krijg. Nu komt het gemiddelde van 2006 stukken hoger uit als mijn huidige netto salaris. Ik verwacht ook niet dat ik nog kan werken voor mijn zwangerschapsverlof hoor, maar stel dat dat wel had gekund had ik dat niet eens gewild, want dan loop ik mezelf te pijnigen voor veel minder salaris. hoe bedoel je krom? Nu maar hopen dat het allemaal goed gaat lopen met betalen e.d.