...kinderwagen / wandelwagen...

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mamajuf, 7 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamajuf

    Mamajuf Fanatiek lid

    22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    Wij zijn ons op dit moment aan het orienteren voor een kinderwagen/ wandelwagen.

    Onze 1e voorkeur gaat uit naar de Maxi Cosi Mura 4 of een wagen van Musty (een 4 wieler).

    We willen de wagen vooral gebruiken in de woonwijk waar we wonen. Het wandelen naar de supermarkt en het wandelen met de hond maar ook voor een zondagmiddag in het bos of tijdens familiebezoek op het strand en tijdens vakanties/dagje uit.

    Wat zijn jullie ervaringen met de maxi cosie mura 4 of de wagen van Musty ? Zijn ze makkelijk in gebruiken en met het inklappen enzo ?

    Zijn er speciale voordelen of nadelen waar we aan moeten denken ?

    Het valt me wel op dat er grote prijsverschillen zitten tussen de verschilldende babyzaken. De maxi cosi Mura 4 verschilt van 500 euro tot bijna 700 euro (met dezelfde opties)
     
  2. jewe

    jewe VIP lid

    16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ze zijn allebei geschikt voor waar je ze wilt gebruiken. Wat wel een groot verschil is tussen deze twee wagens is het inklappen. De Mutsy4 rider is vrij groot ingeklapt (langer dan een meter) daar in tegen is de MC Mura4 een stuk kleiner en compacter. Ook belangrijk om te weten dat ie wel in je auto past.
     
  3. Arti13

    Arti13 Niet meer actief

    Wij hebben de maxicosi mura 4 en die bevalt heel goed! Wij hebben hem gekocht omdat ie lekker robuust is. Bovendien past hij in onze clio. Hij kan heel klein opgevouwen worden. Hij klapt heel makkelijk in en uit.
    Mijn schoonzusje heeft de Mutsy en haar hele auto is vol als je de wagen mee neemt. Oja en de wieg die bij de Mura hoort is 10 cm groter. Daar kan je kindje langer in. Wel handig, want meestal zijn ze nog zo klein voor de wandelwagen als ze al niet meer in de wieg kunnen. De Mura is wel zwaar als je hem in de auto moet zetten.
    Verder lijken ze volgens mij wel op elkaar.
    Succes!
     
  4. kahrin

    kahrin Fanatiek lid

    8 sep 2008
    1.020
    0
    0

Deel Deze Pagina