hallo ik heb een vraagje ik ben nu bijna 6 weekjes zwanger en heb best last van flinke buikpijn geen ongi buikpijn maar meer gewone buikpijn terwijl ik goed naar de wc kan ik vind het meer zo n verstoppings buikpijn of het is m n maag heb de ha al gebeld en mocht de maagtabl proberen kon geen kwaad wie herkent ook deze voor mijn gevoel best wel erge buikpijn heb trouwens geen bloedverlies en heb al echo gehad vruchtje zat netjes in de baarmoeder
Dag Mama15, Afgelopen vrijdag heb ik positief getest. Ik heb zo nu en dan 'krampjes' / 'steken'. Ben als het goed is nu zo'n 4 à 5 weken (volgens de test had de bevruchting 2 à 3 weken terug plaats gevonden). Ook zo nu en dan last van mijn onderrug. Ik denk dat dit er allemaal bij hoort. De een heeft echter meer symptomen dan de ander, flinke buikpijn herken ik dan ook niet. Volgens mij moet je je niet teveel zorgen maken. Lees dat je ook al een echo hebt gehad, waarin alles Ok was. Je kleintje is druk bezig zich te ontwikkelen en dat voel je. Pak je rust en leef gezond en geniet van je zwangerschap!
progesteron werkt op je darmen....ik heb af en toe ook wel wat gewone buikpijn... maar mss heb je toch iets anders onder de leden? en heeft een maagtablet geholpen? Hoop dat je klachten snel overgaan!
maagtablet helpt een beetje gister toch maar nightcare gebeld en hebben me klisma voor geschreven en moet zeggen dat ik me een stuk beter voel in de buik
ik ben ook 6.5 weken zwanger en vandaag een mooie echo gehad met kloppend hartje. Terwijl ik ook buikpijn heb en soms echt vervelend zeurderig, maar je baarmoeder zet uit en groeit dus dat verklaard de buikpijn, het hoort erbij! Ik weet dat mijn zus vooral last van moeheid had en buikpijn in het begin.. niets om je zorgen om te maken zolang je geen erge ongi krampen krijgt of bloedverlies..