In het begin vlogen de kilo's er bij mij aan! Nu merk in dat mijn eetlust erg is verminderd de afgelopen weken. Ik eet wel redelijk gezond voor de voedingsstoffen en probeer ook al heb ik geen honger wel te eten. Nu ben ik inmiddels een kilo afgevallen... Terwijl ik had verwacht dat het nu dubbel eraan zou komen. Kindje loopt wel goed op groei de laatste echo en buik groeit ook goed. Hebben meer mensen hier last van?
Door Hg tijdens mijn vierde zwangerschap heb ik bijna niet kunnen eten, ik ben tot de 25 weken 12,5 kilo afgevallen, vanaf 26 weken kwam het pas weer een beetje bij beetje bij. Het is niet erg, je kindje pakt alles wat hij/zij nodig heeft is wat de gyn mij vertelde
Ik heb altijd begrepen dat zolang je niet drastisch aan het afvallen bent ineens en zwaar gaat lijnen er niks aan de hand is. Ik ben nu ook weer een kilo afgevallen en ben 26 weken. Ik eet gewoon normaal, niks meer, niks minder
Ik ben tot week 32 een kilo of 4 aangekomen. Toen werd maagzuur zo erg dat eten echt een opgave werd en zijn die 4 kilo's er ook alweer af. Ik ben in mijn gezicht, armen en benen ook echt afgevallen. De baby doet het prima en zowel de vk als de gyn hebben hier nooit een probleem van gemaakt. De baby neemt toch wel wat hij nodig heeft. Ik zou me hier niet te druk ommaken.