Hallo, Ik ben nieuw hier op het forum, en wil me even voorstellen. Ik ben typje ( als bijnaam ) en ben 24 jaar. Mijn vriend en ik hebben sinds mei dit jaar besloten om te stoppen met de 'pil' vanwege ons kinderwens. Met de gedachte ongesteld te worden, en de cyclus op orde te krijgen, vanaf de laatste ongesteldheid in mei dit jaar. ben ik niet regelmatig meer en ben ik al meerder keren bij onze huisarts geweest die maar daarvoor ook hormoonpillen heeft voorgeschreven, met de hoop de menstruatie weer op pijl te krijgen, dit lukte ook en werdt netjes ongesteld naar die kuur. Dat was het dan ook, en weer ben ik 4 mand overtijd, dus dachten wij.... testen misschien toch zwanger??? Maar nee, inmiddels heb ik opgeteld 30 testen sinds mei uitgevoerd maar Negatief.....erg balen en wordt hier erg onzeker door. Weer naar de huisarts gegaan en ga nu samen met mijn vriend naar de gynocoloog voor onderzoek???? heb werkelijk geen idee wat me nu staat te gebeuren, en ben erg benieuwd of er meer zijn met deze ervaring???? Heel veel liefs een erg onzeker typje
He ben inderdaad ook wel benieuwd wat voor onderzoeken ik en me vriend hebben 7januari de eerste afspraak. Erg spannend allemaal. Heel veel succes groetjes
hey, Ja inderdaad... Aan de ene kant verheug je je eigen wel op het onderzoek, maar aan de andere kant wordt je tergelijkertijd ook erg nerveus door, wat houdt zo'n onderzoek in wat staat je allemaal te wachten. Bloemtje jullie ook heel veel su6 grtz typje