Dames, Ik ben al 26 maanden bezig en ik ben echt nieuwsgierig naar wat jullie allemaal geprobeerd hebben en wat tot succes heeft geleid ?
Ik ben bij mn dochter in ronde 1 zwanger geworden en nu in ronde 5. Ik kan dus niet echt vertellen hoe en wat. Wel heb ik de laatste ronde (ronde 5), ovulatietesten gebruikt.. meer niet.. maar neem aan dat je dat al geprobeerd hebt als je al zolang bezig bent. Bij mij heeft het iig wel geholpen. Of het is toeval. En ik ben elke keer gelijk gaan plassen alleen de laatste ronde toevallig niet. Dus dat kan t ook zijn geweest. Succes.
Hier ondanks Endometriose en volgens de artsen vrij weinig kans op een spontane zwangerschap toch twee keer onverwachts zwanger geraakt. De eerste keer van 1 keer seks in de hele maand (zaten midden in een verbouwing en waren beiden helemaal gesloopt). De tweede keer wel vrij regelmatig seks gehad maar niet echt mee bezig geweest. Wij en de artsen dachten dat de eerste keer gewoon een lucky-shot was. Mede ook omdat dat is misgegaan met 6 weken. Gelukkig lijkt het deze keer goed te gaan. Overigens bij beide keren niet blijven liggen met de benen omhoog of iets dergelijks, maar direct opgestaan en gaan plassen.
Ik heb alleen de laatste ronde (dus de zwanger-ronde haha) ervoor gezorgd dat ik altijd warme voeten had(ook snachts) en zelf granaatappelsap gemaakt that's it!
Bij mijn eerste duurde het 2,5 jaar. Na ruim 1 jaar proberen bij de gyn allerlei testen gehad, maar alles was prima, dus het was puur pech volgens de gyn. We moesten het nog 1 jaar zelf proberen voordat we een IUI traject in zouden gaan. Nou uiteindelijk is het spontaan gelukt en wat wij anders gedaan hebben die keer dat het lukte: - ik was de maand ervoor gestart met nieuwe multi vitamines (Solgar Prenatal) - Pre-seed gebruikt - niet om de dag maar dagelijks sex gehad Oja en Ovu testen gebruikt maar dat deden we al. Bij nr 2 was dit allemaal niet nodig trouwens (behalve de multi vitamines want die slik ik nog steeds) want toen raakte ik onverwachts zwanger 3,5 maand na de bevalling van nr 1
Och, wat niet? Wat me nu te binnen schiet: - ovulatietesten - pre seed - tarwekiemolie - om de dag seks - blijven liggen na de seks - orgasme na man - kristallen en vruchtbaarheidsbeeldjes - geen alcohol drinken, gezond eten - mesoloog - acupunctuur - shativari (zo heet dat volgens mij) - granaatappelsap - niet meer in bad gaan - en vast en zeker nog meer wat ik nu vergeet Uiteindelijk via IUI, dus ik ben waarschijnlijk een slecht voorbeeld Heel veel succes in ieder geval!
Ovulatietesten. Om de dag seks in vruchtbare periode. Clomid (pcos) Resultaat: na 18 maanden zwanger. Miskraam na 8 weken. Inmiddels 2 jaar bezig en nog geen baby te zien..
Ehm.. Benen omhoog houden na de sex Blijven liggen na de sex Orgasme na mijn man Granaatappelsap Extra vitamines Gember thee voor warme voeten Geen alchohol drinken Niet meer snoepen, echt alleen gezond eten Speciale massage techniek om het vocht in je lijf de goede kant op te sturen Warme douche op de dag van eisprong Juist niet te warm douchen Geen koffie en thee meer Uiteraard ovulatie testen en temperaturen Totaal geen ovulatie testen en temperaturen Uiteindelijk gonal-f, pregnyl en iui dus ik ben niet het beste voorbeeld
2 x spontaan zwanger geworden en beide keren was me iets opgevallen. Ben namelijk al jaren van de ac af, maar raak niet zomaar zwanger. 1e x: gezond eten, sporten en gebruikte toen iets voor extra energie. Het zorgde voor meer zuurstof in je bloed. Na 1 maand zwanger. 2e x: heel gezond eten, grotendeels paleo proof, sporten, zonder extra vitamines. En na 1 maand zwanger. Door de gezonde levenstijl ging libido ook wel omhoog, dus ook de sexfrequentie. Verder niks speciaals gedaan. Ben dus weer van plan om heel gezond te gaan doen...
Poeh.... na 7jaar proberen kun je je voorstellen dat we bijna het hele boekje doorgewerkt hebben: -Ovulatietesten -temperaturen -acupunctuur -osteopathie -macapoeder -tarwekiemolie -E-nummer vrij leven (jaartje volgehouden, maar probeer nog steeds zo gezond mogelijk te leven) -framboospoeder -etc etc etc Uiteindelijk via ivf zwanger geworden.
Van mijn zoon was ik de 1e rond meteen zwanger. Ik was toen totaal niet beizg met ovulatie, vruchtbare dagen, laat staan ovulatietesten. We hebben die maand 4 keer seks gehad en ik was meteen zwanger. Ik leefde alleen gezonder, en slikte zwanger pilletjes van kruidvat. Nu zitten we in ronde 3 en doe eigenlijk niet veel anders dan bij m'n zoon. Gebruik nu dan wel ovulatietesten en temperatuur maar het werkt dus niet voor een snelle zwangerschap.
Bij de eerste niks. Was na 1 keer onveilig vrijen zwanger. Bij de 2e een lading aan vitamines en 1x vrijen. Weer zwanger. Bij de derde idem, alleen dan om de dag seks. Nu heb ik sinds een jaar allerlei gezondheidsproblemen en geen normale cyclus en veel cysten in eierstokken. Dat moet eerst opgelost worden en dan heb ik goede hoop dat het weer snel raak is.
Eerste keer Kruidvat tabletjes en een app, binnen drie maanden raak. Nu veel meer last van hormoon schommelingen en ongeduld Waardoor ik me ook rot voel (moe, sip) bepaalde dagen OvU testjes (niet elke cyclus) Orthica prena multi Maca Tarwekiem na de ovulatie Magnesium Probeer warme voeten te houden Probeer meer te bewegen Probeer minder suiker te eten Geen cafeïne Geen alcohol Accupuntuur Best veel he.. Tja..
Vitamines slikken, anders eten, healing, bioresonantie, edelstenen gedragen(A), tarwekiemolie, en natuurlijk vrijen (om de dag)
Voor we in de mmm kwamen: Teunisbloem Biologisch eten Tempen Ovulatie testen Acupunctuur Vitaminen Tijdens de mmm: Vitamine Uiteindelijk na 4 jaar mmm dmv icsi zwanger geraakt. Niet het beste voorbeeld dus.
In 2013 bij de 2e ronde zwanger geraakt. Nu zwanger van de 2e in ronde 7. Alle 7 rondes heb ik ovulatietesten gebruikt en om de dag seks gehad rondom de eisprong. Nu, bij de laatste ronde, 4 dagen achter elkaar seks gehad.. Geen idee of dat heeft geholpen maar het is gelukt!
Het "opgeven" heeft hier gewerkt Alles laten varen.. temperaturen, vitaminen, zwangerschapspagina of andere zwangerschapssites ... en eens lekker gaan eten met alles erop en eraan. Kortom ontspannen meid! Veel succes!
De maanden dat ik niks bijzonders deed (geen ovu testen, seks wanneer we zin hadden en niet perse in de "juiste" kansverhogende standjes") leverden een zwangerschap op. Sucees, hopelijk snel raak!