Dennis kwam hier mee aan zetten, ik vond het wel een leuk idee om de mensen hier ook te vragen om mee te doen Wij moeten morgen sowieso naar het Sophia voor Tim, dus wij droppen alvast een kaartje af daar Oja, of je nou Feyenoordfan bent of Ajax fan ik denk dat dat niet uit moet maken, en het erom gaat dat we een klein jongetje heel blij maken Ingezonden: Kaartje voor Patrick Reppel maandag 07-04-2008- FSV Jolanda heeft aan u, de Feyenoord-supporters het volgend verzoek. Een kaartje kleine moeite heel groot plezier! Patrick is een jong knulletje, die al weken in het Sophia kinderziekenhuis ligt. In drie weken tijd is hij nu al negen keer geopereerd en het einde is nog niet in zicht. Hij moet nog meerdere keren geopereerd worden, o.a. plastische chirurg ivm de gaten die in zijn buik zitten van de operaties. Patrick is geboren met een storing aan zijn immuun systeem waardoor hij vaak ziek is. Patrick is een grote Feyenoordfan, slaapt altijd in Feyenoord pyjama, en heeft diverse Feyenoordshirtjes waar hij hartstikke trots op is... Daarom roep ik alle Feyenoordfans op om een kaartje te sturen! Help me aub om weer een lach op zijn gezicht te toveren,... Een kaartje kleine moeite heel groot plezier! Patrick Reppel Sophia kinderziekenhuis molenwaterplein 60 3015GL Rotterdam afd zuid 1 kmr 1166 B.v.d. Jolanda
Dit soort acties is altijd wel heel lief bedoeld, maar is het niet vreemd om allerlei kaarten van wildvreemde mensen te ontvangen? Ik weet niet of ik daar als ouder blij mee zou zijn... Maar goed, hopelijk wordt hij erg blij van alle kaarten.
Sterker nog, die Jolanda is de moeder van dat jochie, en ze heeft zelf de oproep gedaan op de feyenoordsite, dus ik denk dat ze er wel blij mee is en ze er zelf ook wel steun uit put
leuk gebaar alleen ben ik daar stuk huiveriger mee geworden ik krijg ook regelmatig mails ofzo van mensen die om een donatie vragen voor hun ow zo zieke kind. Dan zie je de begin datum van de eerste mail. 2005. en dan in 2008 krijg je het weer precies dezelfde mail en het kindje is nog steeds 7 jaar
Ja die mails herken ik, krijg ze zelf ook regelmatig, en stuur ze dan ook niet door.. Dit bericht is recent binnengekomen op de feyenoordsite, sterker nog het is gisteren pas geplaatst.. Ik ga vanmiddag sowieso naar het Sophia kinderziekenhuis toe, mijn zoontje moet er heen voor controle, kan ik gelijk een kaartje afgeven daar, desnoods op de afdeling zelf