Vorige keer bij de kruidvat had ze al mijn boodschappen aangeslagen, ik vroeg nog eventjes iets over een aanbieding in de folder, ik moest de folder ook nog even pakken, maar dit hadden ze niet in deze kruidvat. Ondertussen had ze al mijn boodschappen ingepakt en gaf ze ze aan me met als boodschap een prettige dag. Ik loop naar buiten voel in mijn zak en denk ineens al mijn geld zit nog in mijn zak volgens mij heb ik niet bepaald, op zo'n moment ren ik hard terug de winkel in. Dit meisje was me ook erg dankbaar, ze heeft wel 5 x dank je wel gezegd dat ik teruggekomen was. Maar jah anders durf ik mijn gezicht niet meer te laten zien daar ook al ging het per ongeluk. Als ik thuis ergens achter kom ga ik niet meer terug. Zo had een meisje bij de gamma eenkeer eenlamp van 42,50 voor 24,50 afgerekend, tsja dan moet ze de cijfertjes maar beter leren... Kwam hier ook pas thuis achter anders had ik het misschien nog wel gezegd als ik het zag gebeuren.
Wat een domme reactie. Hoe meer er gestolen wordt, hoe duurder die producten worden, dus wel boeiend of iemand wel of niet terug gaat.
heb het 2 keer gehad,dat ik met mn kinderwagen en een mandje de ah binnenliep. het mandje heb ik altijd op de kinderwagen staan(past er net tussen) maar ik doe er natuurlijk geen zware dingen in,die leg ik onder in het mandje. ik naar de kassa,afgerekend,en wil mn boodschapjes onder in het mandje doen.zie ik ineens mn pakken drinken erin liggen. heb het wel gezegd,maar ze reageerde niet echt super. maar goed , ik zeg het altijd wel,(kom elke week in die ah)maar als ik thuis zou zijn,dan hebben ze wat mij betreft ook pech gehad. vind trouwens ook dat de caissiére's beter moeten opletten,want zo te lezen gebeurt dit best regelmatig