hallo Ik heb misschien een hele gekke vraag Maar wat trekken jullie voor ondergoed, denk aan onderbroek, aan na de bevalling? Hebben jullie van die oma onderbroeken gekocht? Of zal t lukken met je eigen ondergoed. Aangezien er na de bevalling van de kraamverband in moet wat ongelovelijk groot is! Ik draag nu altijd van die boxers, die je ook regelmatig op braderien e.d. ziet.
Ik heb gewoon mijn eigen ondergoed gedragen na de bevalling. Had ook van die strakke boxerachtige dingen en die zitten dan erg lekker.
Heb de eerste week met gaasbroekjes gelopen...zat eigenlijk best aardig. Die krijg je ook als eerste aan. De eerste week lagen we in het zh dus kon als ik wou 10x per dag schonen aan Daarna van die boxer achtige slippen...maar toen was het kraamverband al maatje minder...gewoo dik nacht maandverband...dat ging prima.
idd van die shorts.....en naast dat het kraamverband niet past; zit een string ook eeecht niet lekker meer
Hihi, lijkt me ook niet erg lkkr zitten na je bevalling, zo`n string. Ik heb dat al sinds dat ik zwanger ben. Kheb de strings afgezworen.
Die strakke boxers zitten heerlijk na de bevalling en dat megaverband past er goed in! Enne een string na je bevalling?hahaha, sexy hihi.
Waar koop je die gaasbroekjes? Ik draag van die gewone slips en volgens mij blijft kraamverband daar nooit in zitten...
er zit er 1 of 2 in je kraampakket...en de drogist heeft ook een afdeling met kraamverband en daar liggen ook die broekjes bij zag ik...extra pak kraamverband kan ook geen kwaad...dat van je kraampakket is precies te weinig! (als je toch opzoek gaat)
Hihi ja heb ik ook ik vind die boxers ook eigenlijk veel beter, goed topic want ik vroeg me eigenlijk ook af of dat wel kon idd na je bevalling die boxers nog dragen.
eerste instantie wil je nix om je doos ...zegmaar...je bent beurs en opgezwollen dus de eerste paar daagjes lekker gaasbroekje aan kan het ff tot rust komen....en krijgt het lucht ( genezen wondjes sneller van)
Thanks, ga ik even bij de drogist kijken. In mijn kraampakket zitten die broekjes niet. Zal sexy staan na de bevalling: flubber buik, netbroek en surfplank :-D Haha. Gelukkig ben je dan met hele andere dingen bezig.
hahaha ja moedernatuur zorgt er wel voor dat je het allemaal nix kan schelen zwarte jogging broek is ook makkelijk voor erover heen...je moet eens weer je bed uit voor de wc ofzo...en dat valt niet zo op als je doorlekt
ik heb speciaal bij de hema even twee van die strakke boxers gekocht maar dan een maat groter dan dat ik normaal heb. Die heb ik eigenlijk al de hele zwangerschap aan, dus een maat groter moet dan zeker passen. En dan blijft dat verband waarschijnlijk ook wel op zijn plaats zitten. En wat voor kleren doen jullie aan na de bevalling? (ben met koffertje bezig maar vind dat best lastig om in te pakken omdat ik nog veel van de dingen aan wil de komende weken en eigenlijk geen zin heb om dit al in die koffer te stoppen...)
Ik had wel van die oma onderbroeken, maar ik kreeg een keizersnede en dan is het heel fijn als je hoge onderbroeken hebt zodat ze niet op je wond drukken.
www.borstvoedingswinkel.nl ga naar Baby in je buik en dan naar Bevalling en geboorte. Daar staan ze hoor!
Had twee van die strakke boxers van de Hema gekocht (draag normaal strings). Die boxers zaten super na de bevalling. Was overigens gewoon mijn eigen maat, kan ze nog aan. Mijn vriend had er na de bevalling een paar bij gekocht, vond het veel beter als die gaasdingen. Was niet echt gehavend uit de strijd gekomen had maar twee schaafwondjes en voor de genezing ging ik 1 keer per dag ff zonder op bed liggen.
ik vond die gaasbroekjes ideaal. ik heb ze gewoon een paar weken aangehouden. ik heb door het helpppsyndroom wekenlang heel erg veel gevloeid en vond die gaasbroekjes fijn met het grote verband. ze bleven beiden goed zitten.
ik had na mijn bevalling een gaasbroekje aan, die vond ik erg fijn aangezien ik een keizersnede had gehad en je die broekjes hoog op kan trekken zeg maar.. niet erg charmant, maargoed... haha... daarna droeg ik ook een tijdje van die boxers en dan een maatje groter want dan kwamen ze net over mn wond heen.. daarna gewoon weer stringetjes gaan dragen hoor.. en weg flubberbuik ben benieuwd hoe het nu zal gaan..