Ik heb geloof ik last van mini-opvliegers, ik krijg het op bepaalde momenten heeeel warm, en dan voel ik mijn hart bonzen in mijn keel, wordt dan wat benauwd in de keel, en dan gaat het weer over. Het duurt maar heel even, nog geen minuut. Ik heb dit een paar keer op een dag, en met name als ik in bed lig, als ik overeind kom dan gaat het wel weer. Maar sinds een paar dagen komt er ook een harde buik bij kijken, dus alles wat ik hierboven beschrijf en dan icm harde buik. Wat is dit?
ik ken die mini-opvliegers wel, gaat alleen niet samen met een harde buik, bij mij wordt het ook minder als ik rechtop ga zitten.
Gek is dat he, lijkt wel alsof je adem heel ff stopt ofzo, ik wordt er dan ook helemaal warm en loop rood aan. Die harde buik snap ik ook niet helemaal :
ja inderdaad, raar gevoel, je voelt je bloed dan in je gezicht stromen, had ik nog nooit gehad voordat ik zwanger was, die harde buiken zou ik wel even in de gaten houden als ik jou was, zijn ze pijnlijk?
Juist je voel idd het bloed in je gezicht stromen, beter had ik het niet kunnen omschrijven. Die harde buiken zijn er al sinds week 14, nee ze doen geen pijn.
het is wel goed dat ze geen pijn doen, dan zijn het gewoon, de gewone harde buiken die iedereen heeft, zodra ze pijnlijk worden en regelmatig komen zou ik je vk even bellen en als je je er niet lekker bij voelt ook, daar zijn ze voor