Dames, Sinds gisteren had ik al last van meer afscheiding, wel gewoon wit. Maar net moest ik niezen en toen voelde ik iets daaronder eruit floepen zeg maar dus ik ging naar de wc. Nu zat er op het papiertje een lange dikke, geel/groenige sliert. Is dit dan (een deel van) de slijmprop? En ik heb ook al een week harde buiken en ongi pijn, zou het dan snel gaan beginnen? Ben maandag uitgeteld....vind het zo eng!
zo zag het er bij mij ook uit ja... twee dagen steeds een beetje van dat stugge spul daarna is de bevalling begonnen! succes en je hoeft niet bang te zijn hoor!
Volgens mij duurt het niet lang meer voordat je je ukkie in je armen zult houden!!! Alvast heeel veeel succes... en niet bang zijn hoor... alles gaat heeeeeeel natuurlijk, het wordt de mooiste ervaring! Liefs Jollie
Dat kan idd wel zijn... maar meestal geeft het verliezen van de slijmprop wel aan dat er wat gaande is... Nou voor in beide gevallen dan succes!
spannend...maar het kan ook zeker nog een week of twee duren. k heb bij 1 de slijmprop vlak voor de bevalling verloren en bij de andere was het al 2 weken van te voren...Spannend!!!
Lijkt erop dat het idd je slijmprop is hoor. Tijdens mijn 1e zwangerschap verloor ik de slijmprop en een uur later begonnen de weeën en dezelfde dag nog bevallen. Maar goed, dat is bij iedereen anders natuurlijk. Ik wens je succes! En niet bang zijn hoor!
jah dat was je slijmprop.ik ben het maandag verloren. en een andere deel donderdag. en nu verlies ik vocht met een beetje bloed. hou lekker last van krampen
kan een stukkie zijn... Ben bij de tweede stukkies verloren... Bij de eerste alles in een keer... en dat was echt een witte... (met roze draadjes erin) naaktslak.... ja daar leek t echt op!!! Zo groot was het ook....
ja dat geloof ik best ha ha heb afbeeldingen gezocht en dat zag er niet altijd even smakelijk uit maar het is nog rustig hier op wat ongi pijn na en ik weet dat het ook nog dagen/weken kan duren ja, maar dat afwachten is zooooo vervelend he
ben net nog naar de wc geweest om te plassen en toen ik opstond voelde ik weer allemaal afscheiding en weer ineens iets eruit flatsen zeg maar en heel mn onderbroek was nat, maar het zag eruit als gewoon plas en niet genoeg om vruchtwater te zijn denk ik hoe weet je nou echt of je vliezen zijn gebroken heb niet het gevoel dat het dat was dus...pfff wat een onzekerheid
4 uur voor mijn weeen ben ik mijn slijmprop "verloren", dus het is even afwachten.. Veel succes en niet te druk maken, het is een geweldige ervaring!!
Dani: spannend hoor!!! Ben heel benieuwd hoe dit afloopt! Ik loop ook naar het einde toe, dus dit soort verhalen zijn altijd 'fijn' om te lezen. Kan ik me ook alvast voorbereiden Succes!!
Heel succes. Ik ben geen slijmprop verloren Of misschien wel maar beetje bij beetje, zo weinig per keer dat het me niet eens is opgevallen. Ook vruchtwater hoef je niet in 1x te verliezen, hier ook beetje bij beetje en in het ziekenhuis tijdens de persweeen kwam de rest.