Is dit de bekende slijmprop?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dani11, 14 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Dames,

Sinds gisteren had ik al last van meer afscheiding, wel gewoon wit.
    Maar net moest ik niezen en toen voelde ik iets daaronder eruit floepen zeg maar dus ik ging naar de wc. Nu zat er op het papiertje een lange dikke, geel/groenige sliert. Is dit dan (een deel van) de slijmprop? En ik heb ook al een week harde buiken en ongi pijn, zou het dan snel gaan beginnen? Ben maandag uitgeteld....vind het zo eng! :)

2. nogeenwonder

nogeenwonder Actief lid

7 jun 2009
    195
    1
    0
    grubbenvorst
    zo zag het er bij mij ook uit ja...
    twee dagen steeds een beetje van dat stugge spul daarna is de bevalling begonnen!
    succes en je hoeft niet bang te zijn hoor!

3. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    veel succes!

4. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Volgens mij duurt het niet lang meer voordat je je ukkie in je armen zult houden!!! Alvast heeel veeel succes... en niet bang zijn hoor... alles gaat heeeeeeel natuurlijk, het wordt de mooiste ervaring!

Liefs Jollie

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ooooh spannend!!! :D :D :D Zelf nog geen ervaring maar wel gehoord dat het zo begint :)

6. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Maarrrrr.... het kan ook nog gerust een week duren.... of langer;). In elk geval: succes!

7. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Dat kan idd wel zijn... maar meestal geeft het verliezen van de slijmprop wel aan dat er wat gaande is... Nou voor in beide gevallen dan succes!

8. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    spannend...maar het kan ook zeker nog een week of twee duren. k heb bij 1 de slijmprop vlak voor de bevalling verloren en bij de andere was het al 2 weken van te voren...Spannend!!!

9. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Lijkt erop dat het idd je slijmprop is hoor. Tijdens mijn 1e zwangerschap verloor ik de slijmprop en een uur later begonnen de weeën en dezelfde dag nog bevallen.
    Maar goed, dat is bij iedereen anders natuurlijk.
    Ik wens je succes! En niet bang zijn hoor!

10. gimena

gimena Niet meer actief

jah dat was je slijmprop.ik ben het maandag verloren.
    en een andere deel donderdag.
    en nu verlies ik vocht met een beetje bloed.
    hou lekker last van krampen

11. Seth

Seth Niet meer actief

kan een stukkie zijn...
    Ben bij de tweede stukkies verloren...

Bij de eerste alles in een keer... en dat was echt een witte... (met roze draadjes erin) naaktslak....

ja daar leek t echt op!!! Zo groot was het ook....

12. Dani11

Dani11 Niet meer actief

ja dat geloof ik best ha ha heb afbeeldingen gezocht en dat zag er niet altijd even smakelijk uit :D
    maar het is nog rustig hier op wat ongi pijn na en ik weet dat het ook nog dagen/weken kan duren ja, maar dat afwachten is zooooo vervelend he

13. gimena

gimena Niet meer actief

@dani.., heb je nu ook last van meer vocht en gekleurde afscheiding??
    xx

14. Dani11

Dani11 Niet meer actief

ben net nog naar de wc geweest om te plassen en toen ik opstond voelde ik weer allemaal afscheiding en weer ineens iets eruit flatsen zeg maar en heel mn onderbroek was nat, maar het zag eruit als gewoon plas en niet genoeg om vruchtwater te zijn denk ik hoe weet je nou echt of je vliezen zijn gebroken heb niet het gevoel dat het dat was dus...pfff wat een onzekerheid

15. keano

keano Actief lid

20 jan 2009
    443
    0
    0
    administratief medewerker
    helmond
    4 uur voor mijn weeen ben ik mijn slijmprop "verloren", dus het is even afwachten..
    Veel succes en niet te druk maken, het is een geweldige ervaring!!

16. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Dani: spannend hoor!!! Ben heel benieuwd hoe dit afloopt! Ik loop ook naar het einde toe, dus dit soort verhalen zijn altijd 'fijn' om te lezen. Kan ik me ook alvast voorbereiden ;)
    Succes!!

17. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Het is hier nog altijd rustig :(;)

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    spannend meid, hoop voor je dat het nu snel gaat beginnen
    heel veel toi toi toi ;)

19. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Heel succes.

Ik ben geen slijmprop verloren Of misschien wel maar beetje bij beetje, zo weinig per keer dat het me niet eens is opgevallen.
    Ook vruchtwater hoef je niet in 1x te verliezen, hier ook beetje bij beetje en in het ziekenhuis tijdens de persweeen kwam de rest.

20. Dani11

Dani11 Niet meer actief

hoe wist je dat het vruchtwater was? vandaag geen vocht meer verloren wel heel veel afscheiding

Deel Deze Pagina