Wie geeft haar beeb wel eens witte bonen in tomatensaus, met een aardappeltje geprakt, als groentenhapje? Ik maak meestal zelf een groentehapje voor mijn ventje en gisteren vertelde mijn moeder dus dat ik die witte bonen in tomatensaus zo lekker vond toen ik zo klein was... wil t eerst ff van jullie horen voordat ik t doe hahah dus jullie mening graag Edit Moderator: Graag goed kijken waar je een onderwerp plaatst!
Sam vind dit erg lekker... moet vaak als we dat eten. 2 keer opscheppen Wij doen het zoals jij het beschreef met een aardappel
mijn zoontje krijgt het ook en vind het heerlijk. mama ook maar papa niet dus als die de avond heeft eten wij dit meestal wel een keertje.
Je kunt het kant en klaar in blik kopen, maar ik weet niet of sommigen het apart klaarmaken met witte bonen en aparte zelfgemaakte tomatensaus?
Omdat er veel suiker door witte bonen in tomatensaus zit is het iets dat kinderen snel lekker zitten. Onder een jaar zou ik het niet uit een pot geven, omdat het naast veel suiker ook enorm veel zout bevat. En peulvruchten vallen ook niet bij alle kinderen even goed. Maar even afgezien van de suiker en het zout: voor oudere kinderen zijn witte bonen wel een prima bron van eiwitten.