once opon a time

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by MamavanJordy, Oct 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

Aug 14, 2006
    4,408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    A.s woensdag komt het weer, kan alleen niet ontdekken of het het vervolg van het eerste deel is of een herhaling. Ga in ieder geval weer kijken

2. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

Nov 23, 2009
    1,411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Het is een nieuwe reeks. ga ook weer kijken. leuk

3. Jonon

Jonon Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    1,319
    0
    0
    In m'n huuske
    Als het goed is is het de eerste aflevering van het nieuwe seizoen. Vorige week was er een terugblik aflevering.

Ik ben zo benieuwd wat er allemaal in dit seizoen gaat gebeuren!

4. McDsee

McDsee Niet meer actief

Ik heb het nieuwe seizoen al gezien en vond hem erg goed, soms irriteerde ik me aan dat jochie maar dat valt dit seizoen mee.

5. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

Sep 23, 2009
    1,754
    0
    0
    Jaa eindelijk gaat het weer verder, heb er zo lang op moeten wachten. Was vorige week een terugblik aflevering?? Heb ik die gemist:( Ik vind het echt een superleuke serie, die zelfs mijn vriend leuk vindt hihi lekker saampjes kijken. Is eens wat anders dan voetbal ;)

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik ben ook weer heel erg benieuwd. Ik moet 'm alleen wel iedere woensdag opnemen omdat ik moet werken.

Ben ook benieuwd wanneer Grimm weer komt.

7. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik heb de herhalingsaflevering ook gemist! Is het echt een herhaling van het seizoen of waren er nieuwe dingen bij? Heb er echt weer zin in!

8. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,655
    1,414
    113
    Nee was exht ene terugblik en ik vond het super irritant echt iemand die er door heen lulde van en toen gebeurde dit met beeld op de achtergrond, dus niks aan gemist ;)

9. anoeska

anoeska Lid

Jul 20, 2011
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    De terugblik uitzending heb ik na 10 minuten uitgezet. Het verhaal werd in het Nederlands uitgelegd, wel met de beelden van de serie. Morgen komt de eerste aflevering van het nieuwe seizoen en dit keer gelukkig niet tegelijk met CM. Mijn man is op woensdagavond altijd weg, dus dat wordt een heerlijke tv-avond.

10. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

Sep 23, 2009
    1,754
    0
    0
    Oh, ik heb niks gemist dus ;).. ik verheug me er echt al op, morgen:D
    Maar moet wel weer ff denken...CM??? ;)

11. Jonon

Jonon Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    1,319
    0
    0
    In m'n huuske
    Nou, ik ben wel blij dat ik de terugblik heb gezien. :D

Bij tijd en wijlen vond ik de serie wat verwarrend. Door de terugblik heb ik alles weer op een rijtje.

12. anoeska

anoeska Lid

Jul 20, 2011
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Criminal Minds

13. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

Sep 23, 2009
    1,754
    0
    0
    Haha Anoeska, ik kwam er echt ff niet op. Eigenlijk is once upon a time de enige serie die ik echt volg... oh ja ik heb maandag under the dome opgenomen, ben benieuwd;). Al die crime scene enzo vind ik niks aan.. is me vaak ook te heftig. Zeker als er iets met kinderen inzit, bah dan ben ik echt een softie;)

14. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

Sep 23, 2009
    1,754
    0
    0
    Zo, gisteravond gekeken en ik vond het weer super! Moest er wel weer ff inkomen hoor.
    Leuke verrassing weer aan het eind:D ben benieuwd naar volgende week, kan bijna niet wachten;)

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb inmiddels de eerste 2 afleveringen van seizoen 3 gekeken.....en geloof me, er komen nog veel onverwachte dingen haha

16. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

Dec 29, 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het tweede seizoen al gezien en kijk nu seizoen 3. Vond seizoen 2 al tof maar 3 is nog beter. Alleen is mijn Engels niet zo denderend dus ik volg het soms niet helemaal.:D

Share This Page