Lekker vrij. Hier stond ik vanochtend om 5:30 koffie te zetten *gaap* Hopelijk vanavond binnenhalen zodra ik thuis ben. Jij alvast veel plezier
Yes boodschappen binnen! Me vergrepen aan nieuwe kerstballen (wauw wat heeft de blokker een geweldig assortiment!!..) en nu met broodje languit voor aflevering 10!! Ben ik deze week de eerste dames?!
Oohh gelukkig maakte me al zorgen hihi Ik heb deze week super relaxte werk week (lees; gister tot 14.00 uur vandaag tot 13.00 en morgen tot 22.15 uur).. dus ik verveel me beetje haha.. en t huis is ook netjes
Hihi, thanx Maar ff ontopic. Helaas begint vl het een beetje zat te worden:/ En ondanks dat ik er nog wel helemaal in zit moet ik ook wel toegeven dat het wel iets minder aan het worden is. Vooral grafisch begint het echt wel slecht te worden he, daar baal ik wel een beetje van. En Snow begin ik ook echt zat te worden. Vind het een vervelend mens, bah En Regina begint te zoetsappig te worden. Daar mag van mij wel weer een twist in komen. Ben wel erg benieuwd hoe ze Pan aan gaan pakken. Én, ik hoop natuurlijk op een "happily ever after" voor ons Hookje
Ben t eigenlijk wel met je eens had t bij t kijken van de afl. ook al gedacht maar denk ik blijf positief! .. ML vind er al heel langs niks meer aan dus kijk het alleen..ook niet zo erg..maar goed ben benieuwd hoe t afloopt! Kijken jullie ook nog once upon a time in wonderland?! Ik vind hier nml helemaal geen *** aan