Ja dat kijken we ook maar ik zei idd van de week ook al tegen vl, dat het sowieso niet "de magie" van het gewone ouat heeft. De karakters hebben ook minder inhoud na mijn idee. Al vind ik de knave wel een grappige kerel.
Haha nou ik heb 3 afl. gezien en de rest kan me gestolen worden .. kijk seizoen van 'gewone' ouat wel uit..en zie dan wel weer verder! ML en ik zijn nu bezig met uitkijken van the Tudors hadden we nog niet gedaan.. en dan zien we wel weer!
Ik heb m net gekeken! Hijs 10x beter als vorige week.. en een rete spannend einde!! Waarom moeten we dan altijd zo lang wachten tot de nieuwe?!!
Oh sorry voor het vet gedrukte..dat ging per ongeluk haha.. maar ben wel super enthousiast! Ben nu echt benieuwd naar hoe t gaat aflopen!!
Nou dat zou dan een hele slechte grap zijn! Maar helaas.. het is de keiharde waarheid! http://en.wikipedia.org/wiki/Once_Upon_a_Time_(season_3) Iets naar onder scrollen dan staat daar wanneer nieuwe aflevering wordt verwacht! Kan wel janken..
:O Nou dan moet ik er deze keer maar extra van gaan genieten. Ben benieuwd hoe spannend het wordt...!!
Hier vanavond ook weer kijken, maar jeetje wat een tijd zit er tussen zeg! Ik wil niet tot Maart wachten!
Haha doe ik normaal ook wel hoor maar moest nog wat vakantiedagen opmaken.. v.a. donderdag weer aan t werk.. waarvan 3 nachten
Ik ga ook kijken vanavond.... Niet leuk dat er nu tot maart moeten wachten !!! Vanavond maar extra van genieten haha
Indd.. ik hou niet van wachten.. moeten ook al zo lang wachten op nieuwe seizoen van Game of Thrones..
Ik wil ook niet wachten, ik haat wachten... Het nieuwe seizoen van GOT duurt lang maar het nieuwe boek duurt nog veel langer sjonge jonge. Daar zit ik al lang op te wachten. Die George Martin moet es ff op gaan schieten :x
Zullen we naar m toe? Gaan we m bedreigen haha.. zo zit ik ook te wachten op nieuwe boek van Tess Gerritsen en Camilla Lackberg.. die schrijven ook maar niet door