Als je van games of thorne houd dan is idd da vince demons ook goed! Eg verslavend Under the dome En die revolution dan ? Weet niet of het wat is wordt volgende week op veronica uitgezonden maar weet niet of iemand t al gezien heeft
Kan de Revolution niet.. volgens mij ook nog niks van gehoord En OMG hebben gister afl. 5 gezien ... deze ga ik vanmiddag nog maar keer kijken geloof ik!!
Hee dames, wat jammer dat jullie niet meer reageren! Had vraagje.. ben opzoek naar afl. 7 (s3) mét ondertiteling.. enig idee waar ik deze kan vinden?!.. kan nml niet eens losse ondertiteling vinden
Hier nog een serie verslaafde!! Ik kijk het ook gelijk met Amerika mee, verslavend!!! Once upon a time in wonderland heb ik nog niet gezien, maar die is dus ook de moeite waard. Iemand vroeg of revolution iets was, ik zit al halverwege seizoen twee en ik vind het echt een super gave serie!
Ik heb gister van Wonderland 2 afl. gezien.. moet er erg aan wennen.. is niet direct verslavend zoals de 'gewone' OUAT.. JustBreathe via waar kijk jij? En met ondertiteling?
Ik download de ondertiteling appart en gewoon in het Engels (gewoon ff googelen) NL ondertiteling duurt meestal ook langer voor het beschikbaar is.
T/m 6 stond t met ondertiteling op internet.. nu al een week opzoek naar afl. 7.. nouja word denk ik indd in het Engels kijken! Vind mijn man niks aan.. maar is nu even niet anders
Wij hebben aflevering 7 ook nog niet gezien. Hoop vanavond Volgende opmerking gaat over S03E06: Vond het wel lief van Hook dat hij toch tegen snow en David zei dat Neil op het eiland was. Vind het wel zielig voor hem, vooral omdat hij ook zei dat dit de eerste keer was dat hij weer gevoelens had voor iemand anders als Mila. En als je ziet hoe blij Emma was om Neil weer te zien, denk ik dat het helaas voor Hook niet verder komt als die ene kus...
Dames, Er zijn een aantal berichten verwijderd. Klets gewoon over de serie maar niet over waar je de serie kan vinden etc. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Ja dat vind ik ook Natasja! Wij hebben gisteravond 7 gezien (zonder ondertiteling), was weer spannend!
Wij hebben gister eerste afl. van Under the Dome gekeken.. was meteen pakkend! Zeer benieuwd naar de rest
Wij zitten midden in "the 4400"' ook wel apart allemaal. Ook Under the dome zijn we mee bezig alleen loopt vl nu een aantal afleveringen voor op mij dus dat is wel ff lastig. Maar wij houden sowieso van Stephen King
Maar dat zei ze toch omdat ze zo ontzettend veel van hem houdt en hem niet opnieuw kwijt wilde raken... En aangezien hij de vader van Henry is, zou het wel one happy family worden op het eind.
Jaa, maar ze wil ook niet weer gekwetst worden zei ze.. dus dacht miss geeft ze toch Hook nog een kans