Jippie net toch aflevering 8 gezien. Was wel ineens een twist die ik niet aan zag komen. Spannend. Nu weer een week wachten
Oeee ik kan niet wachten! Zal m morgen kijken.. Wij gaan nu lekker uit eten wat heb net een super eerste echo gehad! Alles der op en aan, en mooi kloppend hartje! VK was zeer tevreden!
Pfff, vet balen... Maar dan kan je waarschijnlijk wel meer dan 1 aflevering kijken. Is het ook niet zo snel afgelopen
Ik ben nu bij seizoen 3, echt een hele leuke serie Ik kijk hem met mijn man, die vind hem ook erg leuk. We gaan vanavond beginnen aan dat seizoen, dus ik zal hier wel vaker meeschrijven. Ben ook echt fan van Rumple ^^
Veel plezier...!! Niet te veel de witte teksten hier lezen dan he, anders wordt er al te veel verraden misschien
Nee gewoon 1 aflevering over 2 weken jammer genoeg. Geen dubbele volgens mij . Ik ben Rumple, Belle, Hook en stiekem ook een Regina fan. Wat een knappe vrouw is dat zeg!
Dank je, en zoiets dacht ik al dus heb maar door gescrollt Ik ben nu bij aflevering 4 en vind Pan maar een irritant ventje haha!
Dankje wel! Zijn helemaal in de wolken Zal zo gaan kijken! Eerst ff wat verplichte nummers in huis en dan languit voor de afl.! Jullie horen nog van me